Levende sten
- barethomas
- Dværg kejser
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2012
Levende sten
Hej alle, og glædelig jul. Jeg har gennem et par måneder indkørt min tank og er stadig igang med dette. Jeg er lidt ked af en speciel levende sten. Den ligger øverst og sidder ikke fast. Mit spørgsmål er så om jeg kan, hvis jeg får fat på en som er mere cool, kan montere den, så den sidder fast hvor den gamle sad? Der er jo vand und alles i. Jeg vil sige at alle sten ligger løst med fast, undtaget den ene. Den ligger meget løst og er vildt grim for at sige det mildt. Vil egentlig godt ha en som har en lidt federe form.
Thomas Nielsen
- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Re: Levende sten
En hammer og majsel kan gør meget på en sten, så kan du se om ikk du kan give den en bedre form
det med at sætte den fast kan man vist bore nogle huller i dem også sætte noglet pvc rør stykker mellem for at sætte dem sammen

- barethomas
- Dværg kejser
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2012
den er sku kedelig og ret umulig at gøre noget ud af. Stor og flad:). Og jeg skal jo sætte en evt ny sten sammen med de gamle som ligger i baljen. Så det med at bore huller er lidt svært nede i vandet. Kan jeg bruge noget lim??
Thomas Nielsen
- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Ja man burde vel bruge noget koralklæber men er ikk selv så erfaren med det lim men at slå dem i stykker, det ved jeg man kan
Håber du finder en løsning på det