Som altid når noget lyder for godt til at være sandt, er det godt med en vis portion skepsis

Nogen som kender til produktet Clear FX Pro ?
Googler lidt imens, og ser hvad jeg finder....
Il be Bakk

Hej Per,permadsen12 skrev:Kan vi få en mellemtid Moente, eller er det for tidligt at sige noget endnu ?
Moente skrev:Glemmer jeg det, så mind mig lige om det
Det er svært at sige. Personligt er jeg meget mere til brug af reaktor, hvorfor jeg også har en sådan på vej. Jeg bryder mig ikke om at have en pose liggende er sted, man er usikker på om der er nok flow. Så jeg får en reaktor, tømmer posen ned i den, tilføjer lidt Rowa og måske nogle biopellets, og så giver jeg den gas.permadsen12 skrev:Kunne være man skulle prøve.
Ville man kunne lægge posen i overløbet, eller er der mon for lidt flow ?
bare et velmenene råd: du bør måske sætte dig lidt ind i brugen af biopellets og rowaphos, inden du roder det sammen på den måde...?Moente skrev:Det er svært at sige. Personligt er jeg meget mere til brug af reaktor, hvorfor jeg også har en sådan på vej. Jeg bryder mig ikke om at have en pose liggende er sted, man er usikker på om der er nok flow. Så jeg får en reaktor, tømmer posen ned i den, tilføjer lidt Rowa og måske nogle biopellets, og så giver jeg den gas.permadsen12 skrev:Kunne være man skulle prøve.
Ville man kunne lægge posen i overløbet, eller er der mon for lidt flow ?