Nu ved jeg efterhånden at en del her fra forum har denne lampe, og hvis I har lavet jeres egne perioder, så synes jeg dette skulle være tråden til at dele de indstillinger, så vi kan stjæle lidt fra hinanden

Nu kender jeg ikke til hvad muligheder der er i programmeringen på disse lamper, men kan du ikke køre de hvide op på 90% og de blå ned på 90% og derved få et ca ligeså kraftigt resultat, men med en blanding du synes bedre om?trolle skrev:Jeg har en 120'er
Har lavet mit eget program der ligner preset 2 meget. Jeg har dog sat de "hvide" dioder til kun at køre på 80 procent da jeg har nogle lidt sarte LPS'er. Håber at kunne skrue den hvide kanal op på 100% da mixet af lyset bliver pænest der...men skal helt klart ha kigget lidt mere på programeringen så lyset bliver mere ens i farven henover dagen.
Ok. Det giver god meningtrolle skrev:jo det kunne jeg måske godt. Jeg startede bare med den blå 100 og den hvide på 65 for at lave en langsom tilvæning. Vil lige køre færdigt med det og så gå igang med at mixe lyset anderledes henover dagen...
Hej,MoG skrev:Lyder som en god ide! Jeg havde selv tænkt tanken, at høre hvad folk har lavet af programmer.. Jeg selv kører den indtil videre på program 2, men slår den relativ ofte over på 1 om aftenen. Grunden til det er , at jeg lige nu bruger holderen til lampen og ikke de medf. Wirer. Jeg synes månelyset er for kraftigt over min balje, når lampen er så tæt på overfladen. Jeg skal dog have hængt lampen op i næste uge og have lavet en top! I samme ombæring skal jeg også have lavet mit eget program, så fyr endelig løs med hvordan i har indstillet jeres!
Haha...Dovne-Pederpederrevnørd skrev:Hej,MoG skrev:Lyder som en god ide! Jeg havde selv tænkt tanken, at høre hvad folk har lavet af programmer.. Jeg selv kører den indtil videre på program 2, men slår den relativ ofte over på 1 om aftenen. Grunden til det er , at jeg lige nu bruger holderen til lampen og ikke de medf. Wirer. Jeg synes månelyset er for kraftigt over min balje, når lampen er så tæt på overfladen. Jeg skal dog have hængt lampen op i næste uge og have lavet en top! I samme ombæring skal jeg også have lavet mit eget program, så fyr endelig løs med hvordan i har indstillet jeres!
Enig med at P 2 er "lækker", men måske lige lovlig meget lys om natten, selvom det kun er på 1% styrke.
Derfor kører jeg 4 lamper på P1, og 2 lamper på P2.
Det giver på min balje, hvad jeg har brug for![]()
Gider ikke at bruge tid på at indstille/programmere/rode, netop derfor jeg købte disse lamper. Ønskede fede, lysstærke kvalitetslamper, uden seriøs(læs langsom) indstilling![]()
Mvh
Peder
Hej Anders,andersboerglum skrev:Nice.
Moente, har du ikke en tråd hvor man kan se din balje?
Hej Tobias,Moente skrev:Er i fuld gang med solnedgang nu, og synes det ser utrolig lækkert ud med lyset her 1/3 inde i den 'endelige' solnedgang.
Hej Peder,pederrevnørd skrev:Hej Tobias,Moente skrev:Er i fuld gang med solnedgang nu, og synes det ser utrolig lækkert ud med lyset her 1/3 inde i den 'endelige' solnedgang.
Hvad skete der med dig?
Var du ikke tidligere total fortaler for selvbyg ?
Mvh
Peder