modtog idag en pakke fra akvarieudstyr da jeg åbnede pakken trode jeg det var deres skraldespand de havde sendt
hydrocabonaten fejlede ikke noget men der var mere en hichhiker en 3cm stor bille
men den har nok ikke sultet for der lå blandt andet nogle fodderpiller i pakken
wondersurfer skrev:de er sgu da evensvage der inde..... er der ik noget med man har pligt til at kontakte skadedyrsbekæmper hvis man har kakkelakker
Er absolut heller ikke fan af pågældende butik - men mon ikke det lille kræ stammer fra deres beholdere med levende foder til div. krybdyr?? MAO: ingen grund til at kontakte den lokale skadedyrsbekæmper...
nååå ja meget muligt men ok render der et par løs i butikken fordi de evensvage så jo så skal der ringes for i morgen er de 10 i overmorgen 10000000000000000000000000 hehe
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096 BOYU L200 KØLER
nååå ja meget muligt men ok render der et par løs i butikken fordi de evensvage så jo så skal der ringes for i morgen er de 10 i overmorgen 10000000000000000000000000 hehe
de render heller ikk rundt i butikken ...! hvorfor tror du at du har fået en med ...! de bliver da pakket i bestillingerne når de finder nogle så er de fri for dem
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
De der foder kakelakker, kommer fra asien. De kræver betydeligt mere varme og fugt for at kunne formere sig. Men derfor behøver man jo ikke at give dem muligheden alligevel
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
ØV, du kunne ellers lige have sendt kakkerlaken til mig, jeg mangler nogen til min koloni.
Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på akvarieudstyrs måde at sende ting på, men jeg plejer at handle hos dem.
Men selvfølgelig når man ser hvordan den pakke ser ud, så kan jeg godt forstå man bliver skuffet.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI
Så det er ikke bare meg som har opplevd merkelige ting med Akvarieudstyr.dk nei?? Jeg bestilte et 1m 25mm PVC-rør, og når jeg fikk pakken så hadde de klart å pakke det ned sammen med en 12mm kryssfiner træplate som ikke bare var stor, men den var også gjennomvåt, så den veide jo 5 kilo!!
Hvordan er det mulig da? Når man skal sende noe til Norge som veier 200 gram.. Hvorfor pakker man det da ned med en gjennomvåt treplate for å 20-doble fraktprisen???
dyret kunne godt ligne en Blaptica dubia (kan dog være svært at sige med 100%, men sansynligt da det er en meget god foderkakkelak, og den man oftest ser i handel).
den skal have rimelig god varme for at kunne formere sig, ikke nogen umiddelbar farligt, men kan sagtens leve længe frit i et hus, men altså ikke nogen skadedyrs kakkelak....... på disse bredegrader.
espeng skrev:Så det er ikke bare meg som har opplevd merkelige ting med Akvarieudstyr.dk nei?? Jeg bestilte et 1m 25mm PVC-rør, og når jeg fikk pakken så hadde de klart å pakke det ned sammen med en 12mm kryssfiner træplate som ikke bare var stor, men den var også gjennomvåt, så den veide jo 5 kilo!!
Hvordan er det mulig da? Når man skal sende noe til Norge som veier 200 gram.. Hvorfor pakker man det da ned med en gjennomvåt treplate for å 20-doble fraktprisen???
Jamen det er da helt klart! Nordmænd har så mange penge at de ikke ved hvad de skal bruge dem til!!
Bortset fra det, kunne du ikke have fundet en leverandør i norge der var billigere?? Selv uden porto.
espeng skrev:Så det er ikke bare meg som har opplevd merkelige ting med Akvarieudstyr.dk nei?? Jeg bestilte et 1m 25mm PVC-rør, og når jeg fikk pakken så hadde de klart å pakke det ned sammen med en 12mm kryssfiner træplate som ikke bare var stor, men den var også gjennomvåt, så den veide jo 5 kilo!!
Jamen det er da helt klart! Nordmænd har så mange penge at de ikke ved hvad de skal bruge dem til!!
Bortset fra det, kunne du ikke have fundet en leverandør i norge der var billigere?? Selv uden porto.
det er på grund af al deres olie men kan godt følge dig espeng det virker ikke helt nomalt det kan være de tror i mangler træer deroppe