Klovn
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 6740 Bramming
- Saltvand siden?: 2010
Klovn
Hejsa SF. Håber i kan hjælpe mig med af finde ud af hvor dan man kan se forskel på kønet på klovne fisk??
Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mer det...
Mvh chr..
Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mer det...
Mvh chr..
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
Re: Klovn
ok takker for svarene. for misted nemlig en ved strøm svigt og sys den jeg har tilbage sku ha en mage igen. men kan ik huske om det var den store eller den mindre af dem der er til bage. men kan de skifte køn igen??
- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2740 Skovlunde
- Saltvand siden?: 2012
De kan gå fra han til hun, men ikke omvendt.
med venlig hilsen
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Det er ikke nødvendigvis den største men derimod den dominerende, der er hunnen.
Derfor vil en enlig klovnfisk næsten altid være en hun og derfor skal en ny mage være enten meget lille (ukønnet) eller en sikker han, fra et etableret par, der er mindre end den residente hun.
Husk dog igen, at den dominerende er hunnen, så en han fra et etableret par, hvor hunnen er taget fra, vil meget hurtigt skifte køn.
/Kim
Derfor vil en enlig klovnfisk næsten altid være en hun og derfor skal en ny mage være enten meget lille (ukønnet) eller en sikker han, fra et etableret par, der er mindre end den residente hun.
Husk dog igen, at den dominerende er hunnen, så en han fra et etableret par, hvor hunnen er taget fra, vil meget hurtigt skifte køn.
/Kim
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
Takker mange gange kim. tror der er en hun jeg har så for den er meget dominerende i akvariet.