Jeg har et lille iq3 akvarie hvor jeg ´gerne vil have led over. måske et hammerhead 12w. jeg har engang set et akvarie med sådan dem, hvor de hænger på akvariekanten i nogle store (jern klips) hvis i ved hvad jeg snakker om, vil jeg gerne vide hvor man kan købe dem
okay, jamen det er jo meget lille:) 17*22*22 brede*dybde*højde
men jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om det er lige så godt at købe det ledkit med 8 3w led fra aquastyleonline.com
det sq for voldsomt..!
efter min mening altså.... du kommer til at lyse hele det rum akvariet står i op..!
som sagt gror koralerne fint i mit med 4x1w godt nok også kenya træ og virids men de står fint...
Mvh. Matias
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
Jeg har to royal blue og to 10.000 kelvin jeg har selv lavet den men jeg har en extra du må få... Det er en pære der passer i m11 og m16 fatning jeg har også fatninger hvis du vil ha sådan en:) jeg skal ikk bruge den til noget... Det er den med to små ben på..!
Mvh. Matias
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
Men du kommer selv til at betale for porto... Jeg lavede to til et fluval edge til en kamerat der så droppede hans ide om edge akvariet så har en over mit eget og en i overskud... Så den kan du bar få... Så skal du dog bruge en lampe eller noget at hænge fatningen op i... Jeg har en lampe stående bag akvariet der går ind over akvariet... Kan tage nogle billeder men er ikk hjemme...
Mvh. Matias
Det lyder helt perfekt. det er jeg sgu glad for:) selvfølgelig betaler jeg den, er du sikker på du ikke skal have noget for den? så må jeg i Ikea og se om de har noget der ser nogen lunde ud:) du må meget gerne tage et billed nar du får tid..