Akvarie søgning
- Macdoo
- Dragefisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 2012
- Geografisk sted: Kastrup
Akvarie søgning
Jeg er igang med at finde et akvarium til saltvand. Det skal være på under 150 liter da der ikke er de helt store penge lige for øjeblikket. Konen snakkede med nogle på hendes arbejde om det og der var en der sagde at hun da havde et på 60 liter der hjemme i kælderen som hun ikke brugte. Det kunne vi købe for 400. Det lød billigt så vi tog afsted. Da vi kom frem stod der en papkasse med at starter set til ferskvand..... Det kunne jo godt være at det var bygget til saltvand. Jeg åbner kassen og ser at det er et akvarie til freskvand og spøger om det var det de havde brugt til saltvand. Ja det var det da for de havde selv puttet 100 gram salt i hver gang de skiftede vand, men de kunne ikke holde liv i deres fisk så de havde valgt at stoppe. Den eneste fisk der overlevede var en balihaj. Der er så røget ca 20 klovnfisk på den konto. Jeg fortalte dem at det var et akvarie til freskvand og det ikke kunne bruges til saltvand som det stod der. Trakisk at folk ikke sætter sig ind i hvad man har og hvordan man gør. 

Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
- mipe
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Re: Akvarie søgning
Sikke en historie og dem skal der desværre nok være flere af derude!
Det skal nok hjælpe bare at putte 100 gram salt i, stakkels fisk!
Det skal nok hjælpe bare at putte 100 gram salt i, stakkels fisk!

"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
Re: Akvarie søgning
Øv en kedelig historie
de skulle da vist have et spark bag i pga. den uvidenhed