Man kan få et Fluval Edge på 46l og med LED og natbelysning.
http://kortlink.dk/cichlidecentret/a8vf
Fåes både i sort og hvidt. Ser nu lækkert ud

Nej jeg synes heller ikke, at prisen er så gal igen.Kewin skrev:Det var da ikke så gal en pris...
Lyset skulle være opgraderet i forhold til den gamle 23l model, men tvivler dog på at det er kraftigt nok til at holde diverse koraller under?
Bor jo lige ved siden af Cichlidecenteret så kan være jeg skal tage et kig på det..
Marco R skrev:Nej jeg synes heller ikke, at prisen er så gal igen.Kewin skrev:Det var da ikke så gal en pris...
Lyset skulle være opgraderet i forhold til den gamle 23l model, men tvivler dog på at det er kraftigt nok til at holde diverse koraller under?
Bor jo lige ved siden af Cichlidecenteret så kan være jeg skal tage et kig på det..
Tror nu heller ikke, at lyset er godt nok til de mest lyskrævende koraller. Men ved ikke, om det gælder alle koraller.
Det ville da være super, hvis du kunne sige lidt om det, når du har set det life
Lyder superKewin skrev:Marco R skrev:Nej jeg synes heller ikke, at prisen er så gal igen.Kewin skrev:Det var da ikke så gal en pris...
Tror nu heller ikke, at lyset er godt nok til de mest lyskrævende koraller. Men ved ikke, om det gælder alle koraller.
Det ville da være super, hvis du kunne sige lidt om det, når du har set det life
Jeg vender tilbage med en melding mandag eller tirsdag!
Det lyder rigtig spændende og tak for tilbagemeldelsenKewin skrev:Som lovet vender jeg tilbage
Jeg har nu set det og jeg må sige at designet er super fedt - ligesom 23 literen.
Det er egentlig bare 2 23l modeller lagt oven på hinanden hvilket også betyder at hullet i toppen stadigvæk er meget lille.
Derfor bliver det nok meget svært at få sten, der passer størrelsesmæssigt med akvariet, ned i det.
Lyset så meget kraftigere ud end på 23literen, men tror at det er nødvendigt at opgradere det hvis man vil holde forskellige koraller i akvariet.
Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig et.
Yeah, har godt set dem. Men som man også kan se på deres har de ikke kunne få store nok sten til at række op over midten af akvariet, hvilket jeg synes er lidt ærgeligt.chris paarup skrev:do it...det skal da afprøves, der er nogen på nanoreefs der har gjort det og det ser faktisk ret godt ud, så det kan være jeg tager fejl alligevel....
Jamen så det jo bare igang med et par små levende sten og resten døde, og så skal du bare være kreativ og lave en søjle, som kan komme ned. Eller endnu bedre lave lave, som bliver til en, når de placeres ovenpå hinandenKewin skrev:Yeah, har godt set dem. Men som man også kan se på deres har de ikke kunne få store nok sten til at række op over midten af akvariet, hvilket jeg synes er lidt ærgeligt.chris paarup skrev:do it...det skal da afprøves, der er nogen på nanoreefs der har gjort det og det ser faktisk ret godt ud, så det kan være jeg tager fejl alligevel....
Men jeg har besluttet mig for at prøve det af alligevel, det bliver bare ikke i Januar
Jeg tror jeg vil lave en søjle først og så dele den i to, for at få den igennem hullet... hvis det altså er muligtMarco R skrev:Jamen så det jo bare igang med et par små levende sten og resten døde, og så skal du bare være kreativ og lave en søjle, som kan komme ned. Eller endnu bedre lave lave, som bliver til en, når de placeres ovenpå hinandenKewin skrev:Yeah, har godt set dem. Men som man også kan se på deres har de ikke kunne få store nok sten til at række op over midten af akvariet, hvilket jeg synes er lidt ærgeligt.chris paarup skrev:do it...det skal da afprøves, der er nogen på nanoreefs der har gjort det og det ser faktisk ret godt ud, så det kan være jeg tager fejl alligevel....
Men jeg har besluttet mig for at prøve det af alligevel, det bliver bare ikke i Januar![]()
Lækkert at høre. Glæder mig allerede til at se det
Ja om du laver en med det samme, og deler den bagefter, eller som jeg skrev, er en og samme sagKewin skrev:Jeg tror jeg vil lave en søjle først og så dele den i to, for at få den igennem hullet... hvis det altså er muligtMarco R skrev:Jamen så det jo bare igang med et par små levende sten og resten døde, og så skal du bare være kreativ og lave en søjle, som kan komme ned. Eller endnu bedre lave lave, som bliver til en, når de placeres ovenpå hinandenKewin skrev:Yeah, har godt set dem. Men som man også kan se på deres har de ikke kunne få store nok sten til at række op over midten af akvariet, hvilket jeg synes er lidt ærgeligt.chris paarup skrev:do it...det skal da afprøves, der er nogen på nanoreefs der har gjort det og det ser faktisk ret godt ud, så det kan være jeg tager fejl alligevel....
Men jeg har besluttet mig for at prøve det af alligevel, det bliver bare ikke i Januar![]()
Lækkert at høre. Glæder mig allerede til at se det![]()
Der er ikke noget tidspres så jeg tager det stille og roligt, må prøve mig frem.
Okay, hvor meget er det jeg sparer med jer?chris paarup skrev:okay bare i orden, jamen vis jeg høre fra ham i dag så bliver det nok inden i morgen, ellers er der stadig nogle dage at løbe på fordi de render ind i nogle helligdage derover nu her
Hej Kewin,Kewin skrev:Okay, hvor meget er det jeg sparer med jer?chris paarup skrev:okay bare i orden, jamen vis jeg høre fra ham i dag så bliver det nok inden i morgen, ellers er der stadig nogle dage at løbe på fordi de render ind i nogle helligdage derover nu her
Marco R skrev:Hej Kewin,Kewin skrev:Okay, hvor meget er det jeg sparer med jer?chris paarup skrev:okay bare i orden, jamen vis jeg høre fra ham i dag så bliver det nok inden i morgen, ellers er der stadig nogle dage at løbe på fordi de render ind i nogle helligdage derover nu her
Fedt at du købte dette, og det ser jo rigtig godt ud![]()
Ved godt, at det er mig, som har lavet tråden, men vil I have den flyttet til jeres Fluvalunderforum?
VærsgoKewin skrev:Marco R skrev:Hej Kewin,Kewin skrev:Okay, hvor meget er det jeg sparer med jer?chris paarup skrev:okay bare i orden, jamen vis jeg høre fra ham i dag så bliver det nok inden i morgen, ellers er der stadig nogle dage at løbe på fordi de render ind i nogle helligdage derover nu her
Fedt at du købte dette, og det ser jo rigtig godt ud![]()
Ved godt, at det er mig, som har lavet tråden, men vil I have den flyttet til jeres Fluvalunderforum?
Det ville være oplagt at gøre![]()
Det styrer du selv Marco.