ShopUSA?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

ShopUSA?

Indlæg af Bingocaller »

Nogen der har prøvet det?

Hvorfor er det smart? Det virker som at det bare er for at oplyse hvad det kommer til at koste med fragt og moms og told? Men hvis hjemmesiden allerede gerne vil sende til DK - ja hvor sparer jeg så penge? Og hvordan tjener de deres penge ved at jeg er bruger?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
jesper kristensen

Re: ShopUSA?

Indlæg af jesper kristensen »

Søg på forum efter shopusa. Jeg har også spurgt ind til det.
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
18
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Indlæg af leifkrarup »

Man slipper for de fortoldningsproblemer som nogle løber ind i, man kan købe fra forretninger som ikke leverer uden for USA, fortoldningsgebyr og forsendelse er ofte billigere, man kan samle flere indkøb og få sendt dem i en pakke, man kender på forhånd den samlede pris.
Jeg har ofte handlet med dem og det er et effektivt system som hele tiden holder en opdateret vedr. status for sin forsendelse.
Jeg regner altid på hvad der er billigst og vælger så det mest fordelagtige....som oftest ShopUsa!
Jeg tror at de tjener på fragt og fortoldningsgebyr. Mon ikke de kan forhandle nogle fordelagtige fragtrater?
Jeg nyder især at snyde PostDanmark for deres ublu gebyr!
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
15
Postnummer: 1500-1799 København V

Indlæg af Bingocaller »

OK - Solgt!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
jesper kristensen

Indlæg af jesper kristensen »

Du kan købe led og alt muligt igennem dem. Det forgår sådan at du får en adresse af dem. Når du så bestiller ved en hjemmeside i usa skriver du adressen på som du har fået. Pakken sendes så dertil og pakkes om og så videre til dig. På den måde slipper du for rocker renter.
Brugeravatar
Gizze
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
15
Postnummer: 9750 Østervrå

Indlæg af Gizze »

Og det VIRKER :-)
Har prøvet det.. Super nemt og alt gik lige efter planen.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"