Synes det kunne være sjovt at se hvilken teknik folk havde for år tilbage.
Et lille godt råd, så skal du indhente tilladelse for billederne er garanteret omfattet af cobyright, og det kan blive særdeles dyrt, hvis ikke du har tilladelse.nielsk skrev:Der er da indtil flere danske saltvandsakvariebøger som er pænt gamle 20-30 år. Jeg har vist et par stykker bagerst i reolen. Der er mange sjove pics i. Så hvis nogen har tid til at scanne dem ind låner jeg dem gerne ud
Det skal jeg ikke mester, jeg tilbyder bare at låne bøgerne udnesnej skrev:Et lille godt råd, så skal du indhente tilladelse for billederne er garanteret omfattet af cobyright, og det kan blive særdeles dyrt, hvis ikke du har tilladelse.nielsk skrev:Der er da indtil flere danske saltvandsakvariebøger som er pænt gamle 20-30 år. Jeg har vist et par stykker bagerst i reolen. Der er mange sjove pics i. Så hvis nogen har tid til at scanne dem ind låner jeg dem gerne ud
Det lyder rigtig fornuftigt.nielsk skrev:Det skal jeg ikke mester, jeg tilbyder bare at låne bøgerne udnesnej skrev:Et lille godt råd, så skal du indhente tilladelse for billederne er garanteret omfattet af cobyright, og det kan blive særdeles dyrt, hvis ikke du har tilladelse.nielsk skrev:Der er da indtil flere danske saltvandsakvariebøger som er pænt gamle 20-30 år. Jeg har vist et par stykker bagerst i reolen. Der er mange sjove pics i. Så hvis nogen har tid til at scanne dem ind låner jeg dem gerne ud
Hej pederpeder skrev:Puha de er falmet og utydelige men de er også fra starten af halvfjerserneog ja den unge Mand med håret er mig
![]()
Henholdsvis 650L+et sløret billede af mit 1200L bygget op i faxekalk og beton med korallerne monteret på beton og faxekalk med acrylrør.