Er der nogen her der kan oplyse mig mål fra gulv til midt indsugning en Deltec HLP5250, da jeg skal lave ny sump, og skifte min RD6.5 ud med en HLP5250 eksternt.
Men mål ønskes

Ikke noget med "hvorfor dog det"

/Henrik
Men din kommentar er nu sjovereHougaard skrev:Det var da et sjovt bytte, det er som regel den anden vej folk bytter ?
Jamen, det ved jeg godt du ikke gør Erik - det viste du jo allerede i første svar. Du vælger kun at komme med en totalt unødvendig kommentar. Sjovt nok, du plejer ellers at være kæmpe modstander af at man tager "betaling" for noget som helst.Hougaard skrev:Sådan er det, der er ikke noget der er gratis i denne verden Henrik, så gider du ikke svare på mit spørgsmål, gider jeg ikke svare på dit...
Jamen tak for det - havde du ellers et informativt svar - eller skulle du bare hævde digwondersurfer skrev:henrik du er sgu da en sur tos
Ja det må man sigeHougaard skrev:Det var da et sjovt bytte, det er som regel den anden vej folk bytter ?
På min gamle sump sugede jeg i siden med en 5250 og der var hullet 6 cm oppe kan jeg se på en gammel skitse.sneppevej skrev:Er der nogen her der kan oplyse mig mål fra gulv til midt indsugning en Deltec HLP5250