Ja.. Akvariet er 1½ måned gammelt og der er levende sten samt sand i. Jeg og damen ville have lidt affaldsdyr i akvariet for at rense det for alger etc. Vi fik så at vide, at vi godt kunne købe 2 sandsøstjerner + 2 snegle hos styr på dyr. Efter købet og diverse emner læst på nettet inklusiv råd herinde fra besluttede vi os for at tage den ene sandsøstjerne retur pga. det ikke var hensigtsmæssigt at have 2 søstjerner på kun 58 liter. Vi fik at vide, at vi godt måtte beholde den anden af styr på dyr. Det gjorde vi så og allerede 2 dage efter dette begyndte vores anden sandsøstjerne at opføre sig underligt. Den lå bare og så mildesttalt ikke ud til at leve. Jeg tog den så op og ser på benene af den, at de er på vej til at gå midt over. ALTSÅ: søstjernen var ved at gå i opløsning.
Nu fatter jeg virkelig ikke, hvad jeg skal gøre.. Styr på dyr har tydeligvis ikke styr på en skid. Nu har jeg mistet to sandsøstjerner pga. dem. Hvad skal så rense min bund i akvariet. Jeg har stadigvæk de 2 sandsnegle og de ser ud til at trives..
Hvad vil i råde mig til med et kun 58 liter akvarie?
Styr på dyr har efter min opfattelse ikke styr på noget som helst