Tunze multicontroller. Ramp?
Tunze multicontroller. Ramp?
Hvad skal den der ramp bruges til? Den kan indstilles fra 0-0,2
Når jeg kører pulse program og med et interval på 1 minut klikker pumperne efter 1 min og 30 sek. Hvorfor?
Jesper
Når jeg kører pulse program og med et interval på 1 minut klikker pumperne efter 1 min og 30 sek. Hvorfor?
Jesper
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Re: Tunze multicontroller. Ramp?
nå du har fået den tl at virke hvordan - undskyld dette irrelevante indput
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Helt i orden du. Ja den kører bare nu. Min ven som er it nørd kiggede på den. Han gav op efter 2 timers kamp med div programmer.Jerslev skrev:nå du har fået den tl at virke hvordan - undskyld dette irrelevante indput
Han spurgte mig om han måtte skille den ad og måle strømmen i den. Det måtte han da og den var totalt død. Det viste sig der sad en lille lodekugle, ( en lille kugle der opstår ved lodning) og lavede en kortslutning et sted på printpladen. Vi fik den kradset af og wupti den kom til live igen.
Ved ingen virkelig hvad ramp bruges til.
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Saltvand siden?: 2010
Hvis jeg skal komme med et gæt, så er det tiden der er mellem, en pumpes nuværende hastighed, og tiden der er til den hastighed man gerne vil op på er nået. (Ramp UP)
Hilsen
Benny
Benny
Men der er kun 0-0,1-0,2 at vælge imellem. Det undre mig lidt.