Sis pms silver shield.

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
jesper kristensen
Reactions:

Sis pms silver shield.

Indlæg af jesper kristensen »

Købte mig en sis pms til min balje og fik den monteret forleden. Den drillede virkelig meget. Da jeg havde 4 lamper monteret virkede sokel 3+4 fint via computeren, men når man slukkede sokel 1 så slukkede sokel 2.
Kunne virkelig smide den i havnen, men skilte den ad istedet. Det viste sig der var byttet om på 1 og 2 så det fik jeg lige fikset. Det var nu ikke sværet da det bare var 2 metal stænger hvor selve stikket fra lampen skulle passe ned i.
Nå, men det blev monteret i skabet efter indtillingen af tider og sådan så det var nemt nok. Så ville jeg bruge det ene stik der var konstant strøm i til varmelegemet og det andet til min osmolator. Det til varmen gik fint ind, men det til osmolatoren kunne jeg satme ikke få mast ind.

Den blev skilt ad igen og fejlen lokaliseret. De to stænger med 2 huller i som stikket skulle passe i var mindst 1cm forkert placeret i boksen. De skulle så klemmes sammen og der skulle formes to nye som blev gjort med en skruetrækker. Nu passer alle stik i og lortet spiller. Det er sku lidt for dårligt sådan noget ikke tjekkes på fabrikken synes jeg.
Nå men det jeg ville med indlægget her var at informere andre om den så de kan få lavet den hvis der er en fejl i den som der var i min.

God dag allesammen.
Brugeravatar
skod
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 9440 Aabybro
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Birkelse, Aabybro
Kontakt:

Re: Sis pms silver shield.

Indlæg af skod »

De kan drille, men når de kører er de geniale. Husk og opdatere software!
Mvh. Gert Skjølstrup
Læs mere på min blok: http://www.gteck.dk/#home
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"