Fu...... Hell! MP40W problemer
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Fu...... Hell! MP40W problemer
Har lige fået mig en brugt MP40W men der er stadigt garanti på.
Nu roder jeg lidt rundt i tanken og flytter så på pumpen. Pludseligt begynder den at blinke rød/blå som indikere at rotoren ikke kan køre rundt. Jeg roder lidt med den og tænder og slukker den 3 gange uden held. den blinker stadigt advarselfarver. Jeg hiver så stikket ud og lader den sidde lidt - tænker måske det løser problemet.
Da jeg så sætter stikket i igen kommer der ingen strøm på og kontrolpanelet lugter af brændt plastik samt strømforsyningen er meget varm!
Betyder det at controler delen er brændt af?
Og i tilfælde af dette skal jeg så kontakte Vortech direkte eller Aquapro2000 hvor pumpen er købt!
Pis og lort altså!'
Nu roder jeg lidt rundt i tanken og flytter så på pumpen. Pludseligt begynder den at blinke rød/blå som indikere at rotoren ikke kan køre rundt. Jeg roder lidt med den og tænder og slukker den 3 gange uden held. den blinker stadigt advarselfarver. Jeg hiver så stikket ud og lader den sidde lidt - tænker måske det løser problemet.
Da jeg så sætter stikket i igen kommer der ingen strøm på og kontrolpanelet lugter af brændt plastik samt strømforsyningen er meget varm!
Betyder det at controler delen er brændt af?
Og i tilfælde af dette skal jeg så kontakte Vortech direkte eller Aquapro2000 hvor pumpen er købt!
Pis og lort altså!'
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Re: Fu...... Hell! MP40W problemer
Hvis der stadig er garanti på, så ville jeg kontakte ecotech direkte. Jeg har lige haft kontakt med dem, da jeg fik købt en pumpe brugt, som der er noget galt med! Den larmer for sindssygt, og man kan nærmest høre, at den skraber på et eller andet. Jeg fik af vide at jeg ikke kunne få den lavet på garantien, fordi den er åbenbart købt i USA! Rimelig irriterende.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
jeg ville altid som udgangspunkt gå til forhandler det er forhandleren der er forpligtet det er der du har købt den så sender han den videre hvis det bliver nødvendigt 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Enig, men man kan springe forhandlerleddet over med ecotechBenjaminkn skrev:jeg ville altid som udgangspunkt gå til forhandler det er forhandleren der er forpligtet det er der du har købt den så sender han den videre hvis det bliver nødvendigt

http://ecotechmarine.com/support/contact-us/
Derinde skal man skrive serialnumber, og angive hvor den er købt mv. Så går det direkte til ecotech, hvilket jeg vil synes var lidt lettere, når nu den er købt i en tysk netbutik.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
ja okay
det vidste jeg så ikke hehe.
men fair fair så bare gør det hvis andre har gode erfaringer med det

men fair fair så bare gør det hvis andre har gode erfaringer med det

- citrushund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6600 Vejen
- Geografisk sted: Vejen
- Kontakt:
Huskede du at instille glastykkelsen? Og var motor og roter sat sammen da de blev sendt til dig? Hvis ja stod glastykkelsen til "storage" ?
Dette kan nemt spille ind
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=48030
RSM 130D - 45Liter Sump, Maxspect G2-400 110w + Aquaray 500 Marine Blue LED, Lifereef Siphon overløb, ATI BM 200 Skummer, Vortech MP10Es, Tunze Osmolator, Grotech TEC NGIII Dosering
RSM 130D - 45Liter Sump, Maxspect G2-400 110w + Aquaray 500 Marine Blue LED, Lifereef Siphon overløb, ATI BM 200 Skummer, Vortech MP10Es, Tunze Osmolator, Grotech TEC NGIII Dosering
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Jeg indstillede glastykkelsen på hvad den skulle være - og pumpen har kørt uden problemer 24 timer i døgnet på maxcitrushund skrev:Huskede du at instille glastykkelsen? Og var motor og roter sat sammen da de blev sendt til dig? Hvis ja stod glastykkelsen til "storage" ?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
ejjj for pokker da også... jeg håber du får løst det....
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Ja det gør jeg sgu også!wondersurfer skrev:ejjj for pokker da også... jeg håber du får løst det....