Gerne Latin / engelsk eller dansk.
bare jeg kan se hvad den skal have mere end lys og lowflow.

Det er denne, som du har:Meeloo skrev:kom så gutterJeg undersøger normalt alt først inden jeg anskaffer mig noget, men denne her måtte jeg bare ha.
Gerne Latin / engelsk eller dansk.
bare jeg kan se hvad den skal have mere end lys og lowflow.
Haha jeg takker daMeeloo skrev:haha ok
Marco R = Jens-Lyn.![]()
har siddet og kigget billeder hele aftenen uden af finde noget der lignede.
Tusind tak for det lynhurtige svar..
kan se den både er "Agressive" og farlig for fisk & mennesker![]()
Så kan jeg sgu lære at research først!
Meeloo skrev: kan se den både er "Agressive" og farlig for fisk & mennesker![]()
Tror han mener dette:Carsten skrev:Meeloo skrev: kan se den både er "Agressive" og farlig for fisk & mennesker![]()
Hvor kan du se det ??
AndersGS skrev:Tror han mener dette:Carsten skrev:Meeloo skrev: kan se den både er "Agressive" og farlig for fisk & mennesker![]()
Hvor kan du se det ??
Caution:
Torch Coral has long sweeper tentacles that can sting any other marine aquarium invertebrate that touches them. Therefore, keep the other tank members at a safe distance from the Torch Coral.
Torch Coral may also sting you, therefore, handle the coral carefully.
Hehe, sjovt - tænkte det sammeHougaard skrev:Så mange indlæg uden nogen skriver Euphyllia glabrescenss
Helt enig, det er vel for at undgå en retssag, hvis der er en der skulle få lidt vablerCarsten skrev:AndersGS skrev:Tror han mener dette:Carsten skrev:Meeloo skrev: kan se den både er "Agressive" og farlig for fisk & mennesker![]()
Hvor kan du se det ??
Caution:
Torch Coral has long sweeper tentacles that can sting any other marine aquarium invertebrate that touches them. Therefore, keep the other tank members at a safe distance from the Torch Coral.
Torch Coral may also sting you, therefore, handle the coral carefully.
Det må være en typisk hysterisk amerikansk reaktion.
Den klæber vel ikke mere end de andre, og så trækker den sig jo sammen hvis den bliver berørt.