Jeg har ikke hørt om at leopard aftrækkeren har koraller, hverken blød- eller hård koraller på menuen. Det ville jeg på ingen måde være betænkelig ved. Men invertebrater, søstjerner, rejer etc. og andre småfisk vil være naturligt valg for fisken og derfor er den ikke reefsafe.Bingocaller skrev:UHA - nok mit største ønske på listen! Min ville aldrig turde at have den sammen med koraller!
Har læst engang at man kunne have den som small og så fodre den op på frost og den så MÅSKE ville holde sig væk - men tror desværre det kun er et spørgsmål om hvornår den får smag for dine koraller.
Det er en fantasiskt fisk - og hvis jeg nogen sinde skulle have mig et FOWL ville den være den første til at flytte ind!
Jeg er enig, det er sjovt som et ryg aftrækkere gerneral har fået med at spise koraller. ingen af de arter vi ser normalt hos forhandleren gør det. det er som nævnt invertebrater der står på meuen.Flemming skrev:Jeg har ikke hørt om at leopard aftrækkeren har koraller, hverken blød- eller hård koraller på menuen. Det ville jeg på ingen måde være betænkelig ved. Men invertebrater, søstjerner, rejer etc. og andre småfisk vil være naturligt valg for fisken og derfor er den ikke reefsafe.Bingocaller skrev:UHA - nok mit største ønske på listen! Min ville aldrig turde at have den sammen med koraller!
Har læst engang at man kunne have den som small og så fodre den op på frost og den så MÅSKE ville holde sig væk - men tror desværre det kun er et spørgsmål om hvornår den får smag for dine koraller.
Det er en fantasiskt fisk - og hvis jeg nogen sinde skulle have mig et FOWL ville den være den første til at flytte ind!
Food: Balistoides conspicillum (Clown triggerfish) feed on all types of meaty foods in the wild, particularly starfish and sea urchins. You can feed them live or frozen foods. Clown triggerfish like shrimps, squids, mussels and chopped up fish. Feed small servings several times a day.
nielsk skrev:De er pisse aggressive og bider gerne deres ejer til blods
De kan anbefales fra 1000 l og op og uden invertebrater.
Kender 3 som har haft dem gnm længere tid
Hold kæft hvor er det synd. Den ligner nærmest de bjørne man ser i reklamerne fra WFF.CasperOJ skrev:spottede lige det her http://www.reefflix.com/video/429/mini- ... ie-video-2
måske er der håb:D