Teknik:
120*50*40=240l
128 l. sump
Tunze silence 2300
1x tunze 6105 med single controller
Jæger 100w varmelegeme
boyu 2520
ati 6*54watt
Mvh Hans Rasmussen

Ligner ganske alm. små PVC-riste som ferskvandsfolkene også benytter i deres filterbaggrunde..Stefan skrev:Fedt kabinet! Det ser rigtig godt ud der!
Hvad er det for nogen "dimser" du har fyldt i ventilationshullerne? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle tilsvarende, når jeg skal have boret et par ventilationshuller.
Hej.. det er skabsriste købt i jem og fix.. men ellers næsten overalt kan de fås. Ideen med dem i top og bund er konvektions metoden. Varm luft stiger op, og trækker kold luft ind i bunden.. Det giver både udluftning og afkøling i skabet.Han$en skrev:Ligner ganske alm. små PVC-riste som ferskvandsfolkene også benytter i deres filterbaggrunde..Stefan skrev:Fedt kabinet! Det ser rigtig godt ud der!
Hvad er det for nogen "dimser" du har fyldt i ventilationshullerne? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle tilsvarende, når jeg skal have boret et par ventilationshuller.
Fås i mange byggemarkeder - Mener Harald Skrald har dem
Nej kønne bliver de aldrig.. De er placeret meget stratetisk..Dorikin skrev:![]()
Hvad med pumperne, kunne de gemmes lidt bag stensætningen.
Hej,H.E Rasmussen skrev:Nej kønne bliver de aldrig.. De er placeret meget stratetisk..Dorikin skrev:![]()
Hvad med pumperne, kunne de gemmes lidt bag stensætningen.