Hey PS Black Python brugere!
Jeg har fået sat mine 2 160w moduler til og de har kørt fint i en uges tid, men idag er displayet på masteren gået amok og viser alle mulige mærkelige ting.
Det skal siges at jeg stadig kan styre lamperne fuldt ud, men displayet viser bare dette:
Ja det ku' du tænke dig!
Det er rigtigt at det godt kunne minde om russisk, men er nu ret sikker på det er en fejl af en art da den skal vise temperatur, power % og dato/klokkeslæt.
Han$en skrev:Jeg ville starte med at nulstille Master'en og se om ikke det kan gøre det. Ellers må du have fat i deres support.
support@pacific-sun.eu
Hmm er ikke meget for at trykke på de dér knapper med restart og memory erase osv.. Mener vidst Steen fik gjort det hvor det så slettede alt på lampen?
Kewin skrev:Hmm er ikke meget for at trykke på de dér knapper med restart og memory erase osv.. Mener vidst Steen fik gjort det hvor det så slettede alt på lampen?
Klart - Memory Erase er at gendanne lampens fabriksindstillinger. Kan der ikke tages backup af indstillingerne?
Det er "interference" altså støj fra andet elektronik der går i displayet fordi det ikke er shielded nok. Man kan fjerne det med at tage strømmen fra lampen og sætte den til igen, har selv samme problem. Fik enda sendt et nyt display op fra dem, der skulle være bedre. Men stadig samme problem. Jeg har opgivet at få det fixet, det er lidt dårligt at en lampe til den pris, kan have de problemer. Men nu kigger jeg ikke på lampen efter den er stillet, da den er skjult bag en lampe skærm, så fejlen er til at leve med.