LED Pacific sun spørgsmål

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

LED Pacific sun spørgsmål

Indlæg af nielsk »

Et hurtigt spørgsmål som nogen må kunne svare på.

Kan en master lampe ikke opstarte en slave uden programmering via bluetooth.

Mit problem er at min computer er ramt af virus - og windows skal geninstalleres for at køre pacific sun. Det får jeg forhåbentligt en kammerat til om 1-2 uger.

Jeg har startet min master op uden programmering og den kører 200 watt 10 K fra 10 til 22 - det er fint som tingene er nu. Men den starter ikke slaven op! Er det normalt - eller er slaven defekt?

Har ledt på PS hjemmeside uden resultat og skrevet til dem for 2 dage siden uden svar.

Fortsat god weekend.
SPS : Stability provides succes
nielsk
Reactions:
19

Re: LED Pacific sun spørgsmål

Indlæg af nielsk »

PS -hvis nogen i Århus området har tid og lyst til at kigge forbi og "fikse" mit windows og officepakke.

Begge dele er fucked - så byder jeg på kaffe/cola og smider for 3-400 Kr sps fragmenter oveni..
Brugeravatar
Deep Ocean
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 2625 Vallensbæk
Saltvand siden?: 1995
Geografisk sted: Vallensbæk
Kontakt:

Indlæg af Deep Ocean »

Jo den skal starte slaven uden problemer. Har du sat DSC kablet i den rigtige side af slaven? Prøv at skifte strømforsyningen fra slaven til masteren og se om masteren tænder eller ej. Hvis den ikke fungere så er det din strømforsyning der ikke virker.
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
nielsk
Reactions:
19

Indlæg af nielsk »

Deep Ocean skrev:Jo den skal starte slaven uden problemer. Har du sat DSC kablet i den rigtige side af slaven? Prøv at skifte strømforsyningen fra slaven til masteren og se om masteren tænder eller ej. Hvis den ikke fungere så er det din strømforsyning der ikke virker.
Tak for det Moby - det er strømforsyningen. Den fungerer ikke en skid - og nu er den også begyndt at tikke højt ligesom der er overgang i den. :shout:
Det er sgu flot, 13 K for 2 lamper også tester de ikke lortet inden det sendes fra frabrikken :wc:
Det minder snart om tunze...
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

nielsk skrev:
Deep Ocean skrev:Jo den skal starte slaven uden problemer. Har du sat DSC kablet i den rigtige side af slaven? Prøv at skifte strømforsyningen fra slaven til masteren og se om masteren tænder eller ej. Hvis den ikke fungere så er det din strømforsyning der ikke virker.
Tak for det Moby - det er strømforsyningen. Den fungerer ikke en skid - og nu er den også begyndt at tikke højt ligesom der er overgang i den. :shout:
Det er sgu flot, 13 K for 2 lamper også tester de ikke lortet inden det sendes fra frabrikken :wc:
Det minder snart om tunze...
Så-så Niels.
Har da en del Tunze sager her,og det aller meste går nu rundt enda :T
Spesielt den største mastelineskummeren jeres er noget af det beste invistering jig haver gjort på saltvandsfonten gennom tidene :happy:
Men skønner dig godt.
så dyrt udstyr burde virke,og att lyset ikke vil virke er mer end fortvilendes,da det er en slig viktig del af systemet :rolleyes:
Ellers.. hentet jo jig mine PS lamper nede hos Steen i helgen som var,og fikk han til å programere imd ett oppsett udifra hva jig ønsket nede hos han på Steens data.
Når jig kom hjem igjen til fjeldene,og fikk satt opp lampene var det bare å slå de på,så kørte hele det indstilte programmet som var lagt ind i dk.
Haver selv ikke kobblet opp mine 4 moduler til nogen data her hjemme efter at jig kom hjem igjen,og det hele bare kører :GO
Må nok kobble opp mot data via bluetot vis jig vil forandre på det som er forhånds programeret ind af Steen,men den tid,den sorg. :Peace:
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Lækkert du har fået dine lamper op at køre Knut Arne. har du problemer med at konekte dine lamper med din PC så ringer du bare så guider jeg dig over tlf.

Steen
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Heisan ja Steen :happy:
De kører fint her hos mig ja,og 18000K som du indstilte for mig er midt i blinken/passeligt blått,siger min kone :sneaky2:
Lampene henger 20cm over vandflaten,og haver som fortalt dig monteret de på tvers af akvariet i forhold til akvariets lengderettning.
Ser de akkurat klarer å belyse opp min bakvegg(haver jo nogen Acropora festet mot denne),samt rekke frem til frontglasset.
Havde jig montert de i lengderettningen på akvariet,havde akvariet hvert for bredt,som jeg tenkte(85cm bredt).
De lyser fint her ja(haver ikke målt nogen parverdier),men troer de lyser nesten like godt opp baljen med den parverdien du stilte ind for mig som mine tidligere 20 stk. 39watt T-5+ 3*250watt HQI gjorde til sammen(1530 watt),og mine nye 4*200 watt PS er jo kun indstilt på 65%,mener jig å huske du stilte ind for mig hjemme hos dig Steen :GO :happy:
Kommer nok til å skru de litt mer opp om noen uger,(bedre lys),men det haster ikke nej :)
Er godt fornøyd så langt,men måtte sitte på 2*300watt ekstra varmekolber nede i sumpen i går aftens,da jig etter overgangen til led kom til å se att min temperatur i dette 2000liters vansystemet var nede på 17 grader!! :shock: , noget jig ikke havde tenkt på med overgang fra HQI/T-5 til led..
"alltid" noget nytt å bekymre sig over ja.. :sneaky2: :happy:

"nesten" som jig savner mine gode gamle HQI varmelamper nu på vinteren :T ,men får det vel igjen til sommeren ja.
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"