vortech mp 10 pumpe .....tak for handlen jesper

men efter at ha leget den halve nat med den

er jeg i tvivl om hva program jeg vil køre den på ...
men så ville jeg høre jer ?
hva program køre i jeres på

eller hva den står på ..
hej jesperjesper kristensen skrev:Det var skam så lidt. Håber du bliver glad for den. Jeg opgav totalt da jeg fandt ud af hvor meget den kunne så jeg kørte den på blå og lidt over halvt styrke. Skruede så ned når jeg gik i seng og op når jeg stod op. Er også glad for tunzen. Den har lige det flow jeg skal bruge.
Jesper
Fedt du fik den til at virke som du ville. Det er en lækker pumpe, men som sagt får jeg ikke mere for baljen om den sidder i eller ej, så kunne lige så godt score en 500 mand og så sælge den jo.Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:hej jesperjesper kristensen skrev:Det var skam så lidt. Håber du bliver glad for den. Jeg opgav totalt da jeg fandt ud af hvor meget den kunne så jeg kørte den på blå og lidt over halvt styrke. Skruede så ned når jeg gik i seng og op når jeg stod op. Er også glad for tunzen. Den har lige det flow jeg skal bruge.
Jesper
ja men jeg fik jo så ikk sovet så meget i nat som jeg burde![]()
fruen var godt oppe et par gange og spørge om jeg i skulle iseng og så kunne jeg jo rode med den i weekenden
men Nej du jeg kokker om lidt ....tror faktis hun hoppede på den til sidst ellers hade hun opgivet at få mig med i seng
men ja lige inden jeg gik i seng gik den på nat flow![]()
og her til morgen kl 7.30 trykkede jeg lige på flow knappen og den gik igang igen på det grønde pogram som jeg satte den på inden jeg gik i seng i nat
så efter det skulle den jo gerne gå på nat flow efter 14 timer igen ....håber og tror jeg da hvis jeg har læst rigtig![]()
ja men det er da super godt når vi begge er tilfreds med handlen
jesper kristensen skrev:Fedt du fik den til at virke som du ville. Det er en lækker pumpe, men som sagt får jeg ikke mere for baljen om den sidder i eller ej, så kunne lige så godt score en 500 mand og så sælge den jo.Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:hej jesperjesper kristensen skrev:Det var skam så lidt. Håber du bliver glad for den. Jeg opgav totalt da jeg fandt ud af hvor meget den kunne så jeg kørte den på blå og lidt over halvt styrke. Skruede så ned når jeg gik i seng og op når jeg stod op. Er også glad for tunzen. Den har lige det flow jeg skal bruge.
Jesper
ja men jeg fik jo så ikk sovet så meget i nat som jeg burde![]()
fruen var godt oppe et par gange og spørge om jeg i skulle iseng og så kunne jeg jo rode med den i weekenden
men Nej du jeg kokker om lidt ....tror faktis hun hoppede på den til sidst ellers hade hun opgivet at få mig med i seng
men ja lige inden jeg gik i seng gik den på nat flow![]()
og her til morgen kl 7.30 trykkede jeg lige på flow knappen og den gik igang igen på det grønde pogram som jeg satte den på inden jeg gik i seng i nat
så efter det skulle den jo gerne gå på nat flow efter 14 timer igen ....håber og tror jeg da hvis jeg har læst rigtig![]()
ja men det er da super godt når vi begge er tilfreds med handlen
8220 skrev:Kan I ikke komme med en anmeldelse af Vortech?
Det virker til, at de har det sygeste flow, men der er godt nok blandet, hvad folk mener mht. støjniveau.
Fedt at du endelig fik fat i en Nielsen.
Jeg har kun brugt den siden i søndags, så har ikke rodet meget med den endnu. Indtil videre synes jeg reef crest og lagoon ser mest interessante ud. Har desværre ikke nået at rode med natsænkning.Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:ok hva pogram køre du din på stefan
går din på nat sænkning ?
og tænker den sådan 1 strøm i stikket .......køre og køre til der er gået 14 timer og så går den auto ....på nat sænknings intervald eller ?
martinknorr skrev:Hej Per
Som jeg vist har fortalt dig har jeg jo købt mig en mp40 og tror det er en ældre model da kuglelejrene larmer en hel del. Har dog købt nogle nye og håber at det kan afhjælpe støjen en del.
I nit akvarie køre min på lagoon mode da det er det der giver det mest variable flow i min balje. Havde den faktisk på i lang tid på reefcrest men det var for ensartet i min balje .
Håber du bliver glad for den syntes selv den giver et super flow.
det er den gul-grønne farvewondersurfer skrev:lagoon mode hvilke farve er det
wondersurfer skrev:nielsens bilpleje: takker det er en fed mode jeg ikke havde brugt den prøver jeg i et stykke tid nu
martinknorr skrev:På min er det lilla da det er en ældre model og ikke ecosmart.
Har desuden lige skiftet kuglelejrene og det hjalp betydeligt på lyden. Kan da stdig høre den, men slet ikke på samme måde som før.
wondersurfer skrev:natflow nej hvordan gør man det
martinknorr skrev:hver opmærksom på at de kan tabe tid, så de i sidste ende køre omvendt. Har ikke selv prøvet at køre med natflow da jeg netop har læst flere der er gået bort fra det igen da de netop tabte tid.