250 med hjul?
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
250 med hjul?
Når dagen en dag kommer at jeg hopper fra mit 130 op i et 250 kunne jeg godt tænke mig at få hjul under!
Så hvis man nu smutter i Silvan og får købt en MDF plade i de rette mål og så smider 4 x hjul under der kan låses - kan dette så lade sig gøre eller er jeg helt fra den?
Kunne godt tænke mig at kunne flytte lidt rundt på det - så det er nemmere at gøre rent omkring det og alt det der!
Så hvis man nu smutter i Silvan og får købt en MDF plade i de rette mål og så smider 4 x hjul under der kan låses - kan dette så lade sig gøre eller er jeg helt fra den?
Kunne godt tænke mig at kunne flytte lidt rundt på det - så det er nemmere at gøre rent omkring det og alt det der!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Re: 250 med hjul?
Hej
Det ville jeg godt nok ikk gøre hvis det var mig.-) tænk sig hvis gulvet er lidt ujævn så står det jo ikk i vatter mere.-) og hvad med sten sætningen kan de holde til det? osv osv... der er mange ting i det:-)
MVH
Det ville jeg godt nok ikk gøre hvis det var mig.-) tænk sig hvis gulvet er lidt ujævn så står det jo ikk i vatter mere.-) og hvad med sten sætningen kan de holde til det? osv osv... der er mange ting i det:-)
MVH
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Jeg synes også det lyder som en rigtig rigtig dårlig ide. For det første tror jeg ikke hjulene vil kunne holde med mindre det er nogle meget store industri hjul. Bordet tror jeg også vil få problemer med at holde i længden. Jeg ville ikke turde gøre det
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
... og så flytter man jo ikke 3-400kg sådan bare lige, selvom der er hjul under
/Kim

/Kim
- Stig Jest
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Saltvand siden?: 1991
Se her: http://www.rockogbillig.dk/produkter/41 ... l-mbremse/Bingocaller skrev:Når dagen en dag kommer at jeg hopper fra mit 130 op i et 250 kunne jeg godt tænke mig at få hjul under!
Jeg ville ikke være bange for at gøre det

Mvh. Stig
[center]Link til tråden om mit Red Sea Max 130[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Esbjerg/Nordsøen
- Kontakt:
Journalist på www.andeposten.dk
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
OK det lyder som om jeg er helt sat eller hvordan?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...