spax skrev:Ja det var jo også en god mulighed, men syntes bare ikke det ser ud til, det store udvalg af koraller, når man googler detMen ja det er jo ikke så dyrt at tage dertil
Benjaminkn skrev:kanariske øer?
- der er da ikke koraller?
der findes anemoner svampe osv. men jeg har dykket der et par gange, der er jeg da aldrig støt på koraller?
Ja jeg har hørt en del trælst om de mennersker dernede. Det er godt nok nogen dyre steder du skriver omdyne skrev:hurragada (egypten) super fedt dykke sted (men træls mensker)
bali super dykke steder super mad billig og drikkevare flinke mensker
st maartin også total fedt dykke steder kanon mad og rigtig flinke mensker
florida (usa) mange steder og med rig mulighed for at se hajer og stingrays
og god tur
Nolan skrev:Jeg har været i Hurghada én gang for meget - jeg har været der én gang.
Mage til ubehageligt sted, skal man imo lede længe efter.....
Gran Canaria er nok ikke lige stedet at snorkle, i febuar. Vandet er ret koldt.NytKøb skrev:Spanien ( øen ) Gran carnerie eller hvordan det nu staves :b
Der var vi nede & dykke syntes det var mega fedt at svømme blandt de fisk man har i akvariet,
Ville jeg mene var et godt råd til billige penge,
De har også den fedeste gæstfrihed dernede
Ingen koraller, men jeg har haft polypper med hjem der nede fraBenjaminkn skrev:kanariske øer?
- der er da ikke koraller?
der findes anemoner svampe osv. men jeg har dykket der et par gange, der er jeg da aldrig støt på koraller?
Dumt sted hvis man kun har en uge. Hele tiden går jo op i transportendyne skrev:bali er super lækkert kan kun anbefales på det varmeste og behøver ik koste det vilde
Turde du ikke selv sige det til hendeNolan skrev:"shut Your mouth, woman",
/Kim
Det er den stik modsatte opfattelse jeg har af Hurgarda.Nolan skrev:Ang. Hurghada, så er jeg ikke typen, der gider bruge min tid på et resort og bevæger man sig udenfor murene, skal man finde sig i de mest usympatiske mennesker, jeg har mødt noget sted i verden.
........
Jeg har sat mine fødder i det møgland én gang for meget.
/Kim
Så skulle jeg jo give mig selv tæv og det virker sgu lidt underligtCarsten skrev:Turde du ikke selv sige det til hendeNolan skrev:"shut Your mouth, woman",
/Kim![]()
Av, det var alligevel en del! :Sspax skrev:Lyder ikke til at jeg har en chance for at komme til egypten, i så fald bliver det alene. Ja og kreta og gran canarie er helt udelukketSå nu snakker vi om Bali, og tager nok 14 dage, fordi det er så langtvæk. Har søgt lidt på nettet, og ser ud til at priserne er lidt i top, 7 nætter for 18000kr