Mobys tur til DeJong
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Mobys tur til DeJong
Har i andre der har bestilt ved Moby modtaget en mail i går aftes? Så vidt jeg kunne se ville han sende en ud i i går aftes, men jeg har ikke modtaget noget...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Re: Mobys tur til DeJong
Jeg har fået den her mail, men den er vist kun til os som skal hente ude hos ham selv (er dog ikke sikker).......
Hej!
Tak for din bestilling, har valgt at afhente fra Albertslund hos mig
Du bedes dukke op Tirsdag d 7/9 ved: Pilehusene 30, 2620 albertslund mellem kl 9 og 12j
Ønsker du at afhente din varer samme tidspunkt som de kommer om natten bedes du give mig besked så jeg kan kontakte dig om forventet ankomst.
For at sikre dig at du får så meget med på din bestilling anbefaler jeg at du går ind på www.dejongmarinelife.nl og kigger på deres stockliste om de varer du har bestilt er der eller ej, dette kan give dig en mulighed for at vælge et andet alternativ som du kan få hjem i stedet. Du tyder størrelserne ved at kigge på de forskellige varerkoder. Ender koden med 1 er det en small, 2=medium 3=large osv. Du kan ændre din bestilling ved at sende mig en mail så vil jeg rette din bestilling derefter. Bliver slutbeløbet højere eller mindre afregnes via kontooverførsel dagen efter modtagelsen af dine varer.
Mvh Moby
Deep Ocean
Hej!
Tak for din bestilling, har valgt at afhente fra Albertslund hos mig
Du bedes dukke op Tirsdag d 7/9 ved: Pilehusene 30, 2620 albertslund mellem kl 9 og 12j
Ønsker du at afhente din varer samme tidspunkt som de kommer om natten bedes du give mig besked så jeg kan kontakte dig om forventet ankomst.
For at sikre dig at du får så meget med på din bestilling anbefaler jeg at du går ind på www.dejongmarinelife.nl og kigger på deres stockliste om de varer du har bestilt er der eller ej, dette kan give dig en mulighed for at vælge et andet alternativ som du kan få hjem i stedet. Du tyder størrelserne ved at kigge på de forskellige varerkoder. Ender koden med 1 er det en small, 2=medium 3=large osv. Du kan ændre din bestilling ved at sende mig en mail så vil jeg rette din bestilling derefter. Bliver slutbeløbet højere eller mindre afregnes via kontooverførsel dagen efter modtagelsen af dine varer.
Mvh Moby
Deep Ocean
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jeg håber da virkelig min bestilling er kommet med, jeg bestilte den 12. august og overførte pengene umidelbart der efter. Er der nogen der skal hente i jylland der har fået mail?
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg har fået mail og jeg skal afhente ved Ikea i Århus.
Samme mail som MMartin udover at der står Århus som afhentningssted og at Moby ringer 30-45 min før ankomst til afhentninssted.
Samme mail som MMartin udover at der står Århus som afhentningssted og at Moby ringer 30-45 min før ankomst til afhentninssted.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Er der nogen der har et telefon nummer man kan fange Moby på?
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Fra www.deepocean.dk
Moby Amir
DEEP OCEAN
Pilehusene 30, 2600 Glostrup, Denmark
Direct line:
Tel: +45 25385995
Fax: +45 43458634
Cvr nr: 31442036
E-mail: info@deepocean.dk
Web: www.deepocean.dk
Reg nr: 2410 - Konto nr: 3035703984
Moby Amir
DEEP OCEAN
Pilehusene 30, 2600 Glostrup, Denmark
Direct line:
Tel: +45 25385995
Fax: +45 43458634
Cvr nr: 31442036
E-mail: info@deepocean.dk
Web: www.deepocean.dk
Reg nr: 2410 - Konto nr: 3035703984
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
På 25385995 går den direkte til telefon svare. Er der andre numre der kunne virke?
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Det ved jeg ikke noget om. Kan kun finde det nummer som jeg oplyste.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
Ingen mail her.
Går ud fra i ikke kan få fat i Moby fordi han nok er i holland nu, eller på vej til holland nu.
Går ud fra i ikke kan få fat i Moby fordi han nok er i holland nu, eller på vej til holland nu.
- Monica&Jacob
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9200 Aalborg SV
fik min mail i går.
håber da han har husket alle. men tror da han har fuldt hus denne gang.
han tager i hvertfald ikke imod flere bestillinger.
håber da han har husket alle. men tror da han har fuldt hus denne gang.
han tager i hvertfald ikke imod flere bestillinger.
Vores nye 720 liters indbygget.
viewtopic.php?f=94&t=69187
De gamle
viewtopic.php?f=93&t=52145
viewtopic.php?f=92&t=47241&p=460577#p460577
viewtopic.php?f=94&t=69187
De gamle
viewtopic.php?f=93&t=52145
viewtopic.php?f=92&t=47241&p=460577#p460577
- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: næstved
Han slettede min bestilling, fordi det kun var et par klovne og dannebrogsrejer, og det fylder forholdsvist meget. Surt!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
Hold da op! Hvornår bestilte du da? Det er alligevel vildt, at han får så mange bestillinger, at han ikke kan behandle dem alle. Også lidt synd for ham, for han vil jo gerne, men han er nok blevet lidt overrasket over de mange bestillinger!Kjaer skrev:Han slettede min bestilling, fordi det kun var et par klovne og dannebrogsrejer, og det fylder forholdsvist meget. Surt!
Men jeg har heller ikke fået nogen mail :S og jeg bestilte d. 13. august!
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jeg synes da faktisk det er lidt for dårligt at vi ingen besked har fået om noget. Hvis det er fordi der ikke er plads så kunne han da i det mindste skrive at vi ikke får noget med denne gang, og at pengene vil blive overført hurtigst muligt til vores konti. Jeg synes endda jeg var rigtig tidligt ude denne gang for at være sikker på at få det jeg ville have, men det er åbenbart ikke nok...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Tror skam nok vi skal få vores ting. Bare vent til på mandag, så får vi vores opkald om snarlig levering 

- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Det håber jeg godt nok du har ret i
Jeg har ikke fået noget med fra Moby før, men har kun hørt godt om ham, så jeg håber da også vi får vores ting, det ville bare have været rart med en bekræftelse. Jeg ved i øvrigt heller ikke hvor jeg skal hente henne, kun at jeg har skrevet i Vejle.

Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Jeg har kun misset én af alle hans leveringer, og han plejer lige at ringe en 45 minutters tid inden, han er ved mødestedet. Men jeg ved jo også, hvor mødestedet er henne! Måske der var andre på forummet, der skal hente i Vejle, som ved mere om sted?
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
slap nu af bio, det er meget normalt, er vist ikke ret mange der normalt får en mail fra ham. Vil skyde på alle dem der har fået deres bestilling annulleret har fået dette afvide, os andre skal nok få vores ting.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Jeg slapper helt af, jeg synes bare det er en lidt underlig måde at gøre tingene på, specielt når han skrev i sin tråd i går at alle ville få en mail i går aftes.
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Enig men sådan er der jo så meget desværre.. I kan desuden godt regne med det bliver sent mandag, når der er så mange bestillinger 

- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Min far han er også godt irriteret over at jeg har fået ham med på at køre mig ud så sent. De gamle herhjemme er ved at være trætte af mit fiskepjatStarF skrev:Enig men sådan er der jo så meget desværre.. I kan desuden godt regne med det bliver sent mandag, når der er så mange bestillinger

- Mickey86
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2300 København S
- Kontakt:
Gi manden en chance, han er jo alene om det. 

- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Det kan sgu da forhåbenligt ikke komme bag på folk, jo flere bestillinger jo mere er der at pakke / levere og jo længere tid tager det, Man kan jo stadigvæk lade være med at bestille sådan et sted, tror da ikke moby vrider armen om på nogen og ligefrem tvinger dem til at bestille.
Lidt en forkert indstilling til tingende, Man ved at bestillinger tager tid jo flere bestillinger jo mere tid, så er der trafikken, hvor meget traffik er der hver vej. sker der så fejl i pakningen dernede?? går hans bil i stykker??.
Med det samme i laver en bestilling så er det alle faktore i skal kunne acceptere og kan i ikke det, så lad være med at bestille, i skal i hvert fald ikke klynke herinde omkring det, det er sgu for latterligt.
Ja undskyld sproget, men det er desværre min holdning, folk har sgu ikke ret meget at gå op i nu til dags, Puha nu mister jeg 2 timer søvn fordi han er kørt tør. Æv også det er tirsdag imorgen og jeg har været oppe til klokken 01:00 for at afhente lidt koraller / fisk og nu er min dag helt ødelagt, så lad da for fanden være med at bestille, når man skal hente en hverdag, hvis din verden bryder sammen for det.
Vi lever i et frit land med forskellige valg og valget er dit hvad du vil gøre med dagen, ingen vrider din arm om på ryggen og tvinger dig til noget, så tag ansvar for dine egne handlinger og stop med alt det klynkeri
Lidt en forkert indstilling til tingende, Man ved at bestillinger tager tid jo flere bestillinger jo mere tid, så er der trafikken, hvor meget traffik er der hver vej. sker der så fejl i pakningen dernede?? går hans bil i stykker??.
Med det samme i laver en bestilling så er det alle faktore i skal kunne acceptere og kan i ikke det, så lad være med at bestille, i skal i hvert fald ikke klynke herinde omkring det, det er sgu for latterligt.
Ja undskyld sproget, men det er desværre min holdning, folk har sgu ikke ret meget at gå op i nu til dags, Puha nu mister jeg 2 timer søvn fordi han er kørt tør. Æv også det er tirsdag imorgen og jeg har været oppe til klokken 01:00 for at afhente lidt koraller / fisk og nu er min dag helt ødelagt, så lad da for fanden være med at bestille, når man skal hente en hverdag, hvis din verden bryder sammen for det.
Vi lever i et frit land med forskellige valg og valget er dit hvad du vil gøre med dagen, ingen vrider din arm om på ryggen og tvinger dig til noget, så tag ansvar for dine egne handlinger og stop med alt det klynkeri
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Overreager lige en gang? Der bliver bare spurgt indtil en mail, da moby selv har offentliggjort, at han ville maile ud angående bestillingen. Kan da godt forstå man så bliver lidt forvirret, når man ikke har handlet på denne måde før. Det er jo ikke en "standard"-metode moby kører med.ronny.w skrev:Det kan sgu da forhåbenligt ikke komme bag på folk, jo flere bestillinger jo mere er der at pakke / levere og jo længere tid tager det, Man kan jo stadigvæk lade være med at bestille sådan et sted, tror da ikke moby vrider armen om på nogen og ligefrem tvinger dem til at bestille.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Hvorfor smide det op på et forum overhovedet, hvorfor ikke bare ringe til manden, så er man uden om alle "Måske'er", Det er som om hver lille ting skal op til offentlig beskuelse, Hvem kan svare mere rigtig på et given spørgsmål. Manden selv eller 1000 forskellige individer på et forum ??Schwensen skrev:Overreager lige en gang? Der bliver bare spurgt indtil en mail, da moby selv har offentliggjort, at han ville maile ud angående bestillingen. Kan da godt forstå man så bliver lidt forvirret, når man ikke har handlet på denne måde før. Det er jo ikke en "standard"-metode moby kører med.ronny.w skrev:Det kan sgu da forhåbenligt ikke komme bag på folk, jo flere bestillinger jo mere er der at pakke / levere og jo længere tid tager det, Man kan jo stadigvæk lade være med at bestille sådan et sted, tror da ikke moby vrider armen om på nogen og ligefrem tvinger dem til at bestille.
Desuden tog det mig under 1 min. at finde hans nummer
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Har du læst tråden? Der er ingen der brokker sig over at skulle hente deres varer sent mandag. Jeg har ringet på det nummer der stod på hjemmesiden, der var telefonsvare på, det jeg efterlyste var om nogen havde et andet nummer til ham. Jeg har skrevet en mail til ham som han ikke har svaret på. Det eneste jeg egentlig ville vide var om jeg var den eneste der ikke havde fået en mail i fredags og om jeg kunne forvente at mine varer er med i morgen eller ej. Jeg har fået svar på mine spørgsmål.ronny.w skrev:Hvorfor smide det op på et forum overhovedet, hvorfor ikke bare ringe til manden, så er man uden om alle "Måske'er", Det er som om hver lille ting skal op til offentlig beskuelse, Hvem kan svare mere rigtig på et given spørgsmål. Manden selv eller 1000 forskellige individer på et forum ??Schwensen skrev:Overreager lige en gang? Der bliver bare spurgt indtil en mail, da moby selv har offentliggjort, at han ville maile ud angående bestillingen. Kan da godt forstå man så bliver lidt forvirret, når man ikke har handlet på denne måde før. Det er jo ikke en "standard"-metode moby kører med.ronny.w skrev:Det kan sgu da forhåbenligt ikke komme bag på folk, jo flere bestillinger jo mere er der at pakke / levere og jo længere tid tager det, Man kan jo stadigvæk lade være med at bestille sådan et sted, tror da ikke moby vrider armen om på nogen og ligefrem tvinger dem til at bestille.
Desuden tog det mig under 1 min. at finde hans nummer
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
He he, ham Ronny er da helt oppe på mærkerne... Han kan nok ikke sove om natten fordi han skal op til mig og hente nogle af mine flotte blå acropora imorgen...
Bruger de egentligt euro i Esbjerg - jeg er lidt i tvivl om hvordan tingene fungere helt derude vestpå

Bruger de egentligt euro i Esbjerg - jeg er lidt i tvivl om hvordan tingene fungere helt derude vestpå

SPS : Stability provides succes
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Ja jeg glemte sgu lige min bide skinne i går, Har en del gamle Dmark liggende, regner med at betale med demnielsk skrev:He he, ham Ronny er da helt oppe på mærkerne... Han kan nok ikke sove om natten fordi han skal op til mig og hente nogle af mine flotte blå acropora imorgen...![]()

Er det her ikke kun spekulationer og gisninger ?? Med en vind af negative undertoner.bio skrev:Jeg synes da faktisk det er lidt for dårligt at vi ingen besked har fået om noget. Hvis det er fordi der ikke er plads så kunne han da i det mindste skrive at vi ikke får noget med denne gang, og at pengene vil blive overført hurtigst muligt til vores konti. Jeg synes endda jeg var rigtig tidligt ude denne gang for at være sikker på at få det jeg ville have, men det er åbenbart ikke nok...
Hvorfor skulle den lige med ?? Tror nok moby har styr på tingende til en sådan grad at han driver forretningen professionel, og puhaaaaaaaa moby for at du har glippet et par mail's ud af de 100 som der måske har bestiltbio skrev:men det er åbenbart ikke nok...
Så puhaaa
[video][/video]
- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Silkeborg/linå
Hey alle..
Hvis i sidder inde med spørgsmål omkring leverings tider samt steder er i velkomne til at ringe på tlf 20 72 95 25 , så kan jeg give jer ca svar fra jyllands siden.. smiler..
Bio..godt at høre du fik styr på tingene..
Tobias..Så må du jo snart flytte hjemme fra og klare dig selv..smiler..
Ps.. Husk Mpby allerede er i Holland, så han er nok ikke den nemmeste at fange pr tlf..
Hvis i sidder inde med spørgsmål omkring leverings tider samt steder er i velkomne til at ringe på tlf 20 72 95 25 , så kan jeg give jer ca svar fra jyllands siden.. smiler..
Bio..godt at høre du fik styr på tingene..
Tobias..Så må du jo snart flytte hjemme fra og klare dig selv..smiler..
Ps.. Husk Mpby allerede er i Holland, så han er nok ikke den nemmeste at fange pr tlf..
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Alle der har bestilt ting hos Moby har vel også fået en ordrebekræftelse via mail, så har man fået den er der vel ikke noget at være nervøs for
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Skal lige klare gymnasiet, så flytter jeg over på djævleøen!Valentin skrev: Tobias..Så må du jo snart flytte hjemme fra og klare dig selv..smiler..
Ikke med min gode vilje, men det er altså det eneste sted i danmark hvor man kan læse veterinær medicin