Håber bare folk stopper med at købe dem indtil producenten har lavet resonansen og larm'en fra dem af.
Men der er jo nok en del som hopper i fælden også ser vi indlæg herinde som " Fuck mand min vortex larmer hvad kan jeg gøre"
ronny.w skrev:Håber bare folk stopper med at købe dem indtil producenten har lavet resonansen og larm'en fra dem af.
Men der er jo nok en del som hopper i fælden også ser vi indlæg herinde som " Fuck mand min vortex larmer hvad kan jeg gøre"
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Fredberg skrev:Uden at have nogen erfaring med vortech overhovedet. er det så ikke et spørgsmål om indstilling af magneten ?
det er ofte et spørgsmål om justering af de to dele i forhold til hinanden
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
og det kommer fra folk der gerne betaler 1000 vis af dollaser for en gang lysmanipulerede, photoshop retoucherede farvelade koraller i mikros str
Lohse skrev:Og den bemärkning kommer fra en mand hvis kontor ligner en bladning imellem NORAD og Kattegat centret.
Man skal ikke kaste med koraller når man selv bor i sin balje.
du trænger vist til at aflægge mig et besøg igen, der er sket meget siden du var her sidst