Han$en skrev:Tjah, de 8,- er jo ikke værd at skifte leverandør for..
Men hvad medm ine "beregninger" - Holder de stik?
det vil jeg sige ja til, bare husk at der skal være mulighed for at trække lidt luft med ned, evt i form af en "udvendig" durso
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
noget i den stil, bare husk at luftindtaget skal være over vandlinien, ellers risikerer du at få vand ud istedet for luft ind
men ellers smid lige din mailadresse i en pb så sender jeg lige et billede i løbet af dagen, det er det samme vi bruger i butikken
bruger det osse der hjemme i min lille mantis tank
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brian C skrev:noget i den stil, bare husk at luftindtaget skal være over vandlinien, ellers risikerer du at få vand ud istedet for luft ind
men ellers smid lige din mailadresse i en pb så sender jeg lige et billede i løbet af dagen, det er det samme vi bruger i butikken
Brian C skrev:noget i den stil, bare husk at luftindtaget skal være over vandlinien, ellers risikerer du at få vand ud istedet for luft ind
Du har mig på MSN, og på Ansigtsbogen Brian
Men hansen1142@gmail.com
det bliver så på fjæsen, da jeg ikke har MSN installeret mere
får lige lavet et par skitser og billeder, så kommer de her i løbet af aftenen
Du har mig på MSN, og på Ansigtsbogen Brian
Men hansen1142@gmail.com
det bliver så på fjæsen, da jeg ikke har MSN installeret mere
får lige lavet et par skitser og billeder, så kommer de her i løbet af aftenen
Cool.. Men pænt synes jeg ikke jeg kan få det til at blive på tegninger med et rør op i niveau med akvariet. Kunne man montere en studs på faldstammen, og bruge et stykke luftslange? Det er jo noget nemmere at få gemt af vejen. Returpumpen bliver den fra min Reefpack 200 - Tunze Silence 800
Brian C skrev:så er der noget "Clevin" på vej til dig
Takker Brian!
Umiddelbart virker mulighed B som en ganske glimrende idé!
Men jeg har set lidt på mine mål - Jeg tror faktisk jeg kan få klemt en indvendig Durso i overløbet! Men ellers er din version B nok vejen frem!