Butikker på øen?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 7000 Fredericia

Butikker på øen?

Indlæg af FrederikNørgaard »

Hej folkens.

I forbindelse med at min bedre halvdel og jeg gerne vil ud på en længere tur her i dag, så tænkte jeg på om i kendte nogle gode saltbutikker, (selvfølgelig gør i det :y ) her i KBH området.

Hvad jeg kender er:

Klovnfisken, men han er jo desværre flyttet.
DecOcean, har desværre lukket idag.
Deepocean, men hans side ser ud til at være nede, så jeg kan ikke finde info omkring åbningstider og sted, andet jeg ved det er i Glostrup.
Akvarieudstyr, dog er de også flyttet, og skulle eftersigende ikke have det store udvalg at kigge på.

Er der nogle gode butikker jeg har overset, og som i synes er et smut værd at kigge på? :)
Mvh Frederik B Nørgaard
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15
Postnummer: 4700 Næstved
Geografisk sted: næstved

Re: Butikker på øen?

Indlæg af Kjaer »

Er det ikke kun en af medarbejderne i klovnfisken, der er flyttet, og har startet egen butik? Butikken er der da endnu. Hvis han er lukket skulle det være pga. ombygning...

DeepOcean har ikke en butik du kan tage ind til - og derfor heller ingen åbningstider på hjemmesiden. Det er ren internetbutik.

Jeg har ikke selv været der, men der er også Planteimporten. De har så vidt jeg ved både saltvand og ferskvand og ligger i Kbh V: Planteimporten.dk
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Klovnfisken er ikke flyttet, den ligger hvor den hele tiden har ligget - Dog er det nu Nils der ejer den - De har lige nu næsten ingen ting hjemme. Thomas har startet "Dansk Saltvandscenter" som kommer til at ligge i Bagsværd, men det er ikke endnu åbnet.

Planteimporten har fisk hjemme for tiden.
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Bonnie i Helsingør fik fisk hjem igår aftes
Var der oppe og fik en stor flot Hvidbrystet og en Imperator med hjem.. Flotte fisk..
flinke personer
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15

Kjaer skrev:Er det ikke kun en af medarbejderne i klovnfisken, der er flyttet, og har startet egen butik? Butikken er der da endnu. Hvis han er lukket skulle det være pga. ombygning...

DeepOcean har ikke en butik du kan tage ind til - og derfor heller ingen åbningstider på hjemmesiden. Det er ren internetbutik.

Jeg har ikke selv været der, men der er også Planteimporten. De har så vidt jeg ved både saltvand og ferskvand og ligger i Kbh V: Planteimporten.dk
Hougaard skrev:Klovnfisken er ikke flyttet, den ligger hvor den hele tiden har ligget - Dog er det nu Nils der ejer den - De har lige nu næsten ingen ting hjemme. Thomas har startet "Dansk Saltvandscenter" som kommer til at ligge i Bagsværd, men det er ikke endnu åbnet.

Planteimporten har fisk hjemme for tiden.
Det var sådan det var angående Klovnfisken :)

Jeg kigger lige på planteimporten.dk
Mvh Frederik B Nørgaard
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15

Nicki Henriksen skrev:Bonnie i Helsingør fik fisk hjem igår aftes
Var der oppe og fik en stor flot Hvidbrystet og en Imperator med hjem.. Flotte fisk..
flinke personer
Takker :) Tager lige et kig.
Mvh Frederik B Nørgaard
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"