Kommentarer er meget velkomne

Den bruger jeg ikke, men den kasse ovenover bruger jeg til at komme tilbage i forummet.Hougaard skrev:p.s. Er der nogen der benytter "Hovedmenu" kassen ude til højre?
Nederst og øverst på siden er der en oversigt over hvor du har navigeret hen, hvis du klikker på portal kommer du tilbage til forsidenmalawicarsten skrev:Var det ikke en ide i trådene at have en "knap" der hopper direkte til forsiden?
Nu skal man jo først trykke til toppen og så videre derfra.
Min ide er nu man allerede har den Top knap ved alle indlæg så have en direkte til forsiden samme sted.Mikkel E skrev:Nederst og øverst på siden er der en oversigt over hvor du har navigeret hen, hvis du klikker på portal kommer du tilbage til forsidenmalawicarsten skrev:Var det ikke en ide i trådene at have en "knap" der hopper direkte til forsiden?
Nu skal man jo først trykke til toppen og så videre derfra.
Jeg savner dog lidt portalbilledet helt oppe i højre hjørne.
Jeg bruger heller ikke hovedmenu kassen, hvis jeg skal bruge nogle af de funktioner den indebærer hopper jeg ud i portalen, da det alligevel er meget sjældent jeg bruger dem.
Jeg har aldrig brugt denHougaard skrev:p.s. Er der nogen der benytter "Hovedmenu" kassen ude til højre?
Googles reklamer synes jeg generelt er rimelig neutrale og ikke særligt invasive. Jeg lægger ikke mærke til dem og jeg synes, at det er helt fint, at de er der. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af betalingsabonnement for at fjerne reklamer, som det bliver foreslået. Det må bero på en vurdering af, hvad der bedst kan betale sig.Hougaard skrev:Vi kører lige en test af Google reklamer henover weekenden... Bliv ikke bange
Det lyder som en rigtig god ide.malawicarsten skrev:
Min ide er nu man allerede har den Top knap ved alle indlæg så have en direkte til forsiden samme sted.
Ellers scroller man op/ned som en gal for at komme til forsiden
Kjaer skrev:Googles reklamer synes jeg generelt er rimelig neutrale og ikke særligt invasive. Jeg lægger ikke mærke til dem og jeg synes, at det er helt fint, at de er der. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af betalingsabonnement for at fjerne reklamer, som det bliver foreslået. Det må bero på en vurdering af, hvad der bedst kan betale sig.Hougaard skrev:Vi kører lige en test af Google reklamer henover weekenden... Bliv ikke bange
Dette forudsat, at der ikke samtidig begrænses i forummets funktionalitet for ikke-betalende medlemmer. Jeg tror, at det vil betyde at mange - heriblandt jeg selv - vil vælge forummet fra, og alle vil få færre input til deres spørgsmål.
Det var lidt min pointe - googles reklamer popper ikke op, de blinker ikke og er i det hele taget nemme at ignorere.Carsten skrev: Vil hellere betale 50-100 kroner om året, for at slippe for reklamer der popper op.
Det er muligt, men nogle af os er i forvejen på så tight et budget, at man må vende hver en sten for overhovedet at have muligheden for at have akvariet, og så er der ikke brug for ekstra udgifter.carsten skrev: Vores hobby er så dyr i forvejen, at 50-100 kroner om året absolut intet betyder.
Jeg har nu læst 3 indlæg omhandlende emnet...wondersurfer skrev:nu er der jo ingen der har nævt betalingssite ud over en bruger her i tråden, hougaard har intet sagt
Så er det dejligt host filen stadig bruges, jeg har hentet en host fil som indeholder de mest gængse reklame udbydere på nettet ;o)Carsten skrev: Jeg hader reklamer, både på nettet og i TV.
Så må man da ikke håbe at der sker noget andet uventet med akvariet, så som en pumpe der går i stykker eller at det er nødvendigt med et ekstra vandskifte.Kjaer skrev: Det er muligt, men nogle af os er i forvejen på så tight et budget, at man må vende hver en sten for overhovedet at have muligheden for at have akvariet, og så er der ikke brug for ekstra udgifter.
Problemet med reklamer er ikke så meget det visuelle, det er mere den information de indsamler.... Risikoen for ondsindet kode stiger også eksplosivt. En hacker ville elske at kunne gå via f.eks. google ads..DanielXavier skrev:Jeg ser det lidt uforstående overfor, at man snakker om betaling for sitet..
Hougaard, må da unægteligt have haft set et budget for siden, før han selv valgte at købe det. Nu ejer jeg selv flere sider, og er partner for endnu flere. Udgiften pr. måned til et site som dette overstiger ikke 25 kr med mindre man bliver tørret gevaldigt. Så hvorfor man skal til at tjene endnu mere, end firma og reklame indtægterne i forvejen er, forstår jeg ikke. Fair nok med Googlereklamer, de er næsten ikke til at få øje på alligevel.
Mit hosting selskab, bruger 100% cisco gigabit netwærk/1000mbit/sek, og cat6 kabler.. Jeg har ubegrænset trafik, 25 gb plads. for 29 kr om måneden.. Jeg tvivler på at det ikke kan køre en side som SF.Musiker skrev:Problemet med reklamer er ikke så meget det visuelle, det er mere den information de indsamler.... Risikoen for ondsindet kode stiger også eksplosivt. En hacker ville elske at kunne gå via f.eks. google ads..DanielXavier skrev:Jeg ser det lidt uforstående overfor, at man snakker om betaling for sitet..
Hougaard, må da unægteligt have haft set et budget for siden, før han selv valgte at købe det. Nu ejer jeg selv flere sider, og er partner for endnu flere. Udgiften pr. måned til et site som dette overstiger ikke 25 kr med mindre man bliver tørret gevaldigt. Så hvorfor man skal til at tjene endnu mere, end firma og reklame indtægterne i forvejen er, forstår jeg ikke. Fair nok med Googlereklamer, de er næsten ikke til at få øje på alligevel.
Derudover tvivler jeg på at et site med så mange besøgende som SF kan drives for 25 kroner om måneden.. Min erfaring med de bilige udbydere er at de ikke er gearet til så mange hits som SF laver..
/henrik
Undskyld, men typen af ledningerne er meget langt nede på listen, det er da en total irrelevant parameter? - Det som gør SF dyrt at hoste, er behovet for CPU og RAM, for at databasen performer så godt som det er tilfældet. Hvis du kigger ud i verden på troværdige hosting selskaber som vil garantere CPU og RAM og rent faktisk vil hoste en så stor database som det er tilfældet - så koster det altså meget mere end 29,- pr. måned. Og når vi så samtidigt begynder at tale redundant på hardware, strøm og netforbindelser, garanterede responstider etc, så bliver det meget dyrere end 29 kr.DanielXavier skrev:Mit hosting selskab, bruger 100% cisco gigabit netwærk/1000mbit/sek, og cat6 kabler.. Jeg har ubegrænset trafik, 25 gb plads. for 29 kr om måneden.. Jeg tvivler på at det ikke kan køre en side som SF.
Underligt når de fleste forhandlere gerne poster indlæg i forhandler katagorien ?Hougaard skrev:- resten mener at forummet er værdløst for dem - stemningen omkring forhandlere er meget aggressiv og til tider grænsende til ubehageligt, og udenlandske butikker bliver konsekvent anbefalet over de danske