Tobias-århus skrev:De er godt nok håbløse i Japan.. Jeg har altid ment at amerikanerne ikke smed nok atom-bomber der.
Og nej, jeg er ikke racist. Det er bare utallige eksempler på hvordan de mishandler forskellige dyr.
Nu vil jeg saa ikke lige bruge det som argument. Lige meget hvor syge vi mennesker er, naar det kommer til behandling af dyr, kan det dog ikke retfaerdigegoere noget saa sindsygt som brugen af a-bomber.
Nu ved jeg selvfoelgelig ikke hvad temperaturen er ved de axolotter, hvor laenge de staar der af gangen osv. Men hvis vi siger der er en fin temperatur og de staar der en dags tid. Saa er det faktisk naesten det samme som de forhold de har til diverse krybdyrsmesser.
Pingvinerne og fisken synes jeg der i mod er direkte svineri. Jeg ville sgu heller ikke smide en leguan ind i et 40*40*60 terrarie, eller kun koge min hummer halvt.
Slangens behandling er sgu heller ikke for fin, langt fra. Dog skal det siges at man klipper hovedet af dem i tilfaelde af aflivning, saa den er sten doed. Men velvidende at dyrets forhold ikke lige frem er bare en halv stjerne vaerdig, saa er det virkelig sygt meget af det der kommer ud af Japan.