jesper/aarhus skrev:Esben skrev:Jeg var en af dem der var med til at starte saltvandssiden op. Den er ikke eget af petgrossisten mere. Men af Kviller som er programmøren. Saltvandssiden vinder med flere meter over denne side mht. den informative del i form af artsbeskrivelser. Jeg ved godt at denne side også har nogle artsbeskrivelser men dem på SS er meget mere dybdegående. Når det er sagt, så er det helt korrekt at alt flowet i forumet sker her. Jeg bruger også i dag kun denne side pga. den aktivitet som der er her.
mvh
Esben
Tja.... det er vel som man tager det.
Men hvis du mener SS er SF overlegn på det område, så er det nok fordi du vælger at glemme wikien - som jo netop sker gennem denne side.

arh, skulle vi ikke lige give wikien lidt mere tid, inden vi kalder den bedre, jeg er stadig ikke imponeret af dens artsbeskrivelser
en del af dem er kun billeder af fisk... ikke sagt at den er dårlig, men jeg må tilstå, det er endnu ikke wikien jeg bruger den store tid på når der skal søges info, dertil er den i mine øjne alt for tynd... endnu, jeg regner stærkt med at det bliver bedre med tiden
men bortset fra det, så er jeg generelt enig i at SF er bedre, især fordi siden opdaterer hurtigere, der er et par små detaljer der sparer mig for en del irritation, så som at siden automatisk skifter tilbage efter eks. login
til gengæld, så er jeg i tvivl omkring muligheden for at hænge hinanden ud, det ender som oftest i en gang kasten med mudder, hvor siden bliver delt op i tilhængere og modstandere
og saglige informationer forsvinder, på den anden siden kan det osse være med til at ruske lidt op i nogen
men de fleste af de tråde jeg efterhånden har set, er der ikke kommet noget godt ud af, desuden er der altid to sider af samme sag, såeh...
men jeg bruger begge sider, men mest den her, SS er jeg oftest inde på da jeg lige skal tjekke op omkring ferskvand