Single controller problemer!

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4293 Dianalund
Saltvand siden?: 2009

Single controller problemer!

Indlæg af Schwensen »

Jeg har netop idag modtaget en tunze 6055 og en singlecontroller, som jeg havde regnet med at bruge i mit 230 liters akvarium til at skabe lidt varieret flow med dens pulse funktion. Men men men... Da jeg sætter den til lyser intet i singlecontrolleren! Jeg slukker og tænder og roder rundt med det hele, og pludselig virker den. Den røde lampe "pump on" lyser og lamperne til "power 1" og "power 2" skifter med at lyse. Det virker, og jeg får min pulse bevægelse i vandet. Lige indtil jeg lægger controlleren ned på dens plads, hvor den igen går ud, og 6055'eren kører på fuld skrald konstant igen :angry: hmmm.. Jeg tager den op og roder ned den igen. Så lyser blinker den lige kort, men går ud igen, og endelig får jeg gang i den, og uden den går ud! Jeg tager i byen og handler ind, og da jeg kommer tilbage, virker skidtet igen ikke :G Jeg tror måske der er en løs forbindelse et sted, men er ikke sikker? Er der nogen der har været ude for noget lignende, som måske har en løsning`? Eller skal den bare retur?
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"