VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

Pods under indkøring

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Pods under indkøring

Indlæg af Gzus.dk »

Her en uge efter jeg puttede stenene i, har jeg valgt at skifte noget af vandet, da indholdet af ammonium var meget højt.

Da jeg så er ved at tappe vand af, ser jeg en pod, der prøver at svømme op af ruden der hvor vandet lige har været.

Er det normalt at der er pods efter en uges indkørsel, og fortæller det noget at den prøver at "flygte" op af akvariet ?

/Morten N
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Pods under indkøring

Indlæg af Carsten »

Det er helt normalt. De kommer ind med stenene. Det som måske ikke er som det plejer, er at du har set den/dem. De er normalt mest aktive om natten.
Nu er pods ikke lige frem udstyret med den største hjerne, så det er helt vilkårligt hvor den forsøgte at flygte hen.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Pods under indkøring

Indlæg af Gzus.dk »

Carsten skrev:Det er helt normalt. De kommer ind med stenene. Det som måske ikke er som det plejer, er at du har set den/dem. De er normalt mest aktive om natten.
Nu er pods ikke lige frem udstyret med den største hjerne, så det er helt vilkårligt hvor den forsøgte at flygte hen.
Nej, den så ikke for klog ud :)

Er de generelt ligeglade med vandkvaliteten, siden de kan klare sig med så højt et ammonium niveau ?

/Morten N
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"