Jeg har blandt de nye koraller fået to styk montipora pladekoraller, men hvordan fastgøre man lige lettest sådanne nogle uden at de falder ned inden epoxyen er "tør"?!!?!
Hvordan du vil få dem sat fast under vand skal jeg ikke lige gøre mig klog på, ud over at finde en sprække de kan klemmes fast i indtil de er vokset fast af sig selv.Schwensen skrev:Jeg har lige modtaget en masse flotte fragmenter fra Nielsk idag (og tak for dem. Så kommer vi til det at placere dem i akvariet og sætte dem fast
Her kommer epoxyen ind i billedet!!!! Jeg synes simpelthen det er så dårligt at arbejde med! Det er så super svært at fastgøre både til koraller og til LS. Og jeg ved ikke om det bare er mig der er fummelfingret eller hvad, men jeg kommer altid til at sætte nogle pletter af epoxy op ad korallen, hvilket ikke just er nydeligt!!! Og når man så endelig tror man har fået fastgjort korallen, så går der lige 10 min, og så falder lortet ned!!!!
Er der nogen som enten har en sikker måde at få sat epoxyen på i første forsøg, eller er der en andet produkt der er lettere at arbejde med?
Jeg har blandt de nye koraller fået to styk montipora pladekoraller, men hvordan fastgøre man lige lettest sådanne nogle uden at de falder ned inden epoxyen er "tør"?!!?!