ny skummer til boyu 128L
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2605 Brøndby
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Brøndby
ny skummer til boyu 128L
min skodskummer larmer! jeg bliver sindsyg! har i et forslag til en lydløs skummer til min 128L Boyu?? 

Re: ny skummer til boyu 128L
Hej.
Hva model er din skummer?
har selv et Boyu HS60 med en boyu skummer.. den larmer men ikk vildt.. har også en Tunze 9002 men der er noget med den syntes ikk rigtigt jeg kan få den til at kører ordentligt den larmer måske en smule mindre.. men der skal du lige fjerne 5mm plastik i højre hjørne dvs i selve kanten før at den kan være der:-)
Andre bruger en Aqua Medic mini floter men ved ikk hvor meget den larmer, den er jo på luft så tror det larmer lidt men de siger den skummer fint:-)
MVH
Hva model er din skummer?
har selv et Boyu HS60 med en boyu skummer.. den larmer men ikk vildt.. har også en Tunze 9002 men der er noget med den syntes ikk rigtigt jeg kan få den til at kører ordentligt den larmer måske en smule mindre.. men der skal du lige fjerne 5mm plastik i højre hjørne dvs i selve kanten før at den kan være der:-)
Andre bruger en Aqua Medic mini floter men ved ikk hvor meget den larmer, den er jo på luft så tror det larmer lidt men de siger den skummer fint:-)
MVH
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
jeg har et boyu TL-550 med std skummer. jeg kan ikke lige huske model nummeret. jeg har faktisk fået anbefalet den der aqua medic mini floter som du snakker om i klovnfisken... han siger at den er rimelig lydløs. og så skal jeg kun give 345.- for den. men skal sådan en ikke have skiftet luftsten ofte??
Jo en gang hver 14 dag til en måned.-) ca 14 kr per gang:-)proplayer skrev:jeg har et boyu TL-550 med std skummer. jeg kan ikke lige huske model nummeret. jeg har faktisk fået anbefalet den der aqua medic mini floter som du snakker om i klovnfisken... han siger at den er rimelig lydløs. og så skal jeg kun give 345.- for den. men skal sådan en ikke have skiftet luftsten ofte??
Jeg gider ikk luft skummere personligt men det er jo en smagssag:-)
er det denne som skummer du har nu?
http://images5.fotop.net/albums7/Aquari ... /WG428.jpg
MVH
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
ja det ligner den lige uden det sorte låg og lettere ødelagt og lappet med tape (tidligere ejer!) så jeg skal have en ny under alle omstændigheder... jeg kan nu godt leve med at skifte en luftsten hvis det er hvad der kræves for at få en lydløs skummer... kender du evt noget til blæseren i lampen? den er osse lidt generende nemmerlig 

-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
kan man ligge billeder op i trådene???
-
- Eremit krebs
- Reactions: