anemone

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
lasse rasmussen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
16
Postnummer: 4070 Kirke Hyllinge

anemone

Indlæg af lasse rasmussen »

min anemone blæser noget hvidt sovs ud af munden så alt vandet er hvidt skal der så skiftes vand eller ka skummeren ta det mvh lasse
Blikkeren
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
16
Postnummer: 2770 Kastrup
Saltvand siden?: 2005

Re: anemone

Indlæg af Blikkeren »

øh, hvordan ser dens mund ud? , og hvor længe har du haft den, Min udskiller noget engang imellem men ikke så det farver hele akvariet, så vidt jeg har læst mig til skal munden på dem altid se pæn og stram ud hvis det ser ud som om at indvolden hænger ud af munden på den er det ikke gode tegn. prøv at søg på bubletip anemoner på sitet der findes et link inde under et af indlægene der henviser til en udmærket engelsk kvindens hjemmeside om anemoner der står mange gode ting.
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Marco R »

lasse rasmussen skrev:min anemone blæser noget hvidt sovs ud af munden så alt vandet er hvidt skal der så skiftes vand eller ka skummeren ta det mvh lasse
Hvordan ser selve anemonen ud? For hvis den er ved at få i opløsning, så er den op med den asap og få skiftet noget vand :shock:
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
lasse rasmussen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
16
Postnummer: 4070 Kirke Hyllinge

Indlæg af lasse rasmussen »

Jeg har haft den siden Lørdag, den sidder fint fast på sin sten, munden er stram..Den er ikke foldet helt ud, men den ligner bestemt ikke en der er ved, at dø... Det gjorde min ene klovn tilgengæld idag... Hvad f... kan det være..?? Der er taget prøver på vandet idag og der er ingen dårlige udslag, alt ser fint ud???
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"