Butikker der er hver og besøg
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2009
Butikker der er hver og besøg
hej til alle
jeg har nu gået og overvejer saltvand i en del tid og læst og læst på nettet....
og er nu nået så langt at jeg godt vil ud og se/høre... men er i tvivl om hvor man skal ta hen og kigge...
jeg kommer fra horsens og har været i skanderborg nogen gange nu hvilket jeg syndes var rigtig godt
er der ikke nogen der kender nogen gode steder og tag hen ??
det må gerne været et sted hvor der er noget og se men da også hvor der er tid til en så man kan blive råde og vejledt
jeg er meget køre villig!!!
jeg har nu gået og overvejer saltvand i en del tid og læst og læst på nettet....
og er nu nået så langt at jeg godt vil ud og se/høre... men er i tvivl om hvor man skal ta hen og kigge...
jeg kommer fra horsens og har været i skanderborg nogen gange nu hvilket jeg syndes var rigtig godt
er der ikke nogen der kender nogen gode steder og tag hen ??
det må gerne været et sted hvor der er noget og se men da også hvor der er tid til en så man kan blive råde og vejledt
jeg er meget køre villig!!!
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: Butikker der er hver og besøg
Udover Tropeland i Skanderborg er der John i Risskov (http://www.johnssaltvandsfisk.dk/) og Saltvandsbutikken i Galten (http://www.saltvandsbutikken.dk/). Begge steder plejer der at være godt med tid til den enkelte kunde! Det skal dog nævnes at begge dele er "garagesalg", men de er begge ret kompetente indenfor saltvand.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Petsupply i Fredericia!
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
- Nielsen'sbilplejeAalborg
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9220 Aalborg Øst
- Saltvand siden?: 1992
- Geografisk sted: aalborg
gunder og fruen ( bonni dyrhandel ) i viborg ...tager selv tidt turen ... fra aalborg og der ned for at se super flotte salgs akvarier som altid er pænt fylte med med fisk og div...og ikk mindst deres korall ø
mener bestemt det turen vær ..ring dog lige til dem først nu hvor der har været vinterferie
mener bestemt det turen vær ..ring dog lige til dem først nu hvor der har været vinterferie
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:gunder og fruen ( bonni dyrhandel ) i viborg ...tager selv tidt turen ... fra aalborg og der ned for at se super flotte salgs akvarier som altid er pænt fylte med med fisk og div...og ikk mindst deres korall ø
Flot og pæn butik

Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
- hougaard76
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 3490 Kvistgård
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Jeg ved godt at københavn er et lille stykke derfra hvor du bor. men jeg vil da klart anbefale at du tager ind til Klovnfisken i københavn. Han har nogle rigtig gode begynder foredrag som du som ny vil kunne høste stor glæde af.
Der får su et utroligt godt billed af hvordan du kommer i gang.
Foredrag for begyndere d. 10 marts.
Skrevet af Thomas Friis
tirsdag, 23 februar 2010 10:34
Nu gentager vi succesen og afholder et begynderforedrag omkring hold og opstart af saltvandsakvarier.
Et foredrag hvor vi gennemgår det mest nødvendige emner for at komme godt i gang med saltvandshobbyen.
Det sker i butikken kl. 17.30 onsdag d. 10 marts, og det varer typisk små 2 timer, det er gratis, man skal blot tilmelde sig via mailen thomas@klovnfisken.dkDenne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Der får su et utroligt godt billed af hvordan du kommer i gang.
Foredrag for begyndere d. 10 marts.
Skrevet af Thomas Friis
tirsdag, 23 februar 2010 10:34
Nu gentager vi succesen og afholder et begynderforedrag omkring hold og opstart af saltvandsakvarier.
Et foredrag hvor vi gennemgår det mest nødvendige emner for at komme godt i gang med saltvandshobbyen.
Det sker i butikken kl. 17.30 onsdag d. 10 marts, og det varer typisk små 2 timer, det er gratis, man skal blot tilmelde sig via mailen thomas@klovnfisken.dkDenne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
ny eller brugt bil http://www.autonova.dk Bali http://www.tulamben.com
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
Tak for de mange svar!! der er vis lige til en weekendt
- Renè Svenson
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7800 Skive
- Geografisk sted: Skive jylland
ud over bonnie i viborg er der ikke anet i midt jylland?
Er ved at samle sammen til et nyt saltvand....
720er ferskvand.
720er ferskvand.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7840 Højslev
- Geografisk sted: Skive
Land og fritid i Hobro, har også mange spændende ting og en god behandling af kunder.
Carlo
Carlo
Carlo Pedersen
PT uden balje ;-(
PT uden balje ;-(
- Renè Svenson
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7800 Skive
- Geografisk sted: Skive jylland
har de ikke en hjemmeside?carlop skrev:Land og fritid i Hobro, har også mange spændende ting og en god behandling af kunder.
Carlo
Er ved at samle sammen til et nyt saltvand....
720er ferskvand.
720er ferskvand.