Problemet er at finde en hqi med t5 der er lille nok og som ikke koster

Der er selvfølgelig også den lorte skummer som så ville larme mere, men det kigger jeg på, hvis projektet er muligt.
Håber på et par guldkorn
Hej Claus,dekoin skrev:Kan man få aådan en med eks. 2x24w t5? jeg vil gerne have t5 med da jeg så kan justere farven, eller har jeg misforstået det.
Har også overvejet om 4x24w t5 kan bruges, kan sådan en købes færdig eller er de til selv at sammensætte?
Haha de kvinderdekoin skrev:Skulle lige høre fra min kæreste om det kommer til at lugte meget mere hvis jeg tager låget af Boyuèn?
lugter dit akvarie når du åbner for låget da?dekoin skrev:Skulle lige høre fra min kæreste om det kommer til at lugte meget mere hvis jeg tager låget af Boyuèn?
Uha det ved jeg ikke helt, men kan du ikke lave en lille lyskasse, så den dækker fronten og sidderne, som lige kunne sættes overdekoin skrev:Med fare for at virke som en kværulant, Hvis jeg køber sådan en 150w HQI lampe fra websteen kommer lyset så til at irriterer øjnene?
Det jeg spørger om er om den kommer for langt op? til akvarie kanten er der 131cm med lampen bliver det + 26 cm, altså ca.150cm.
Det skal lige siges at jeg har en bette dreng på 85cm og han skal jo ikke blive irriteret af det.
Nu det kun små 3 sider, som bare lige skal skrues sammen, meeen jeg vil da i den grad spille på den selv, hvis det er = større baljedekoin skrev:Jo det kunne være en ide...Med mine færdigheder bliver det ikke kønt, men så kan det jo være at det er lettere at overtale til en opgradering
Jeg lytter lige med her angående malingdekoin skrev:Tror jeg har bestemt mig for en boyu 150w hqi 2x24w, herhjemme koster de 2500kr men på fishstreet.com har de dem til 1000kr. den er godt nok 60 cm men så må jeg lave en kasse til det. Ang maling...Hvad er godt at bruge?
Har skrevet til Claus fra tropeakvarier og bedt om pris på akvarie 90x60x45 m bord og sump, det bliver spændende hvad han siger