Returfunktion i "Søg"?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Returfunktion i "Søg"?

Indlæg af nbd »

Jeg er godt tilfreds med de forskellige søgemuligheder, SF har - ikke mindst at man kan vælge "Kun første indlæg i emnet" til/fra. Men jeg savner en "tilbage til søgning"-funktion. Hvis man via en søgning er kommet ind i en lang tråd, kan det være uoverskueligt at komme tilbage til søgningsresultaterne vha. browserens retur-funktion. Kunne man (læs: Brian) ikke lave en returfunktion, i stil med eBay? Eller er det bare mig, der har overset en funktion...?
Brugeravatar
9000 l+5000l sump
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
15
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2009

Re: Returfunktion i "Søg"?

Indlæg af 9000 l+5000l sump »

Jeg synes også det er noget rodet så jeg har valgt hver gang jeg går ned i en tråd at gøre det i et nyt vindue så kommer man hurtigt tilbage til sit udgangspunkt. Synes iøvrigt også det er noget bøvlet måde man skal sætte billeder ind på - det tog mig lige et par dage inden jeg fandt ud af man skulle klikke "vis prøve" først.

Hvad jeg virkelig savner herinde er nogle generelle sider der kommer vejledninger og råd og hvor disse har fået karakter efter hvor gode og afprøvede de er - det ville give især new bees en langt bedre forståelse af hobbyen. - ligesom man har i de online madopskrift forums som www.maduniverset.dk. Man kan selvfølgelig også henvise til Saltvands Wiki.

Har kun været med i et par måneder og alligevel set flere gange hvor der stilles spørgsmål om alger under indkørselen af et akvarium og om hvorvidt det er naturligt - det må jo være fordi folk ikke finder hvad de søger herinde - der er selvfølgelig også den mulighged at de bare spørger løs uden at have søgt :-)

Savner også noget MSN lignende funktionalitet - da jeg ellers vil tro folk herindefra efterhånden smutter over på de andre sociale medier som netop Facebook osv.

Problemet er vel at dette forum er noget freeware det er svært at udvikle på.
Akvarie 3,2x2,44x1,6 m= 12493 l
Sump 2,80x2.22x0.8 m= 4973 l
Samlet volumen= 17466 l
Salt 611 kg
Aktuel pumpekapacitet 310.000 l/t
Belysning 5x400 W HQI 12-18000 Kelvin
Natlys 2 T5 blå
Se friske billeder her http://dk.fotoalbum.eu/Jimbo/a668954
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"