http://www.saltvandswiki.dk/wiki/Klovnfisken_12.11.2009

/Erik
Jeg har lige snakket med Thomas og han siger, at hvis man dukker op mellem 21 og 23 så er han derindejakobvillien skrev:Hvornår er de til salg fra, nu?
Det er en TrachyphylliaGino skrev:Det aller sidste billede .. den i grøn er det en cynarina?
Så du hvad de røde Cynarina koster?jakobvillien skrev:Har lige været inde i dag, meget flotte, men desværre et prisniveau (forventeligt) jeg slet ikke kan lege med på....
Ja, der kunne jeg heller ikke være med..... 795,- for en Acropora i str small, fordi den er fra Australienjakobvillien skrev:Har lige været inde i dag, meget flotte, men desværre et prisniveau (forventeligt) jeg slet ikke kan lege med på....
Nu er det jo også SPS og ikke LPS jeg udtaler mig om. Priserne på LPS er sikkert ikke så anderledes end andre steder i landet, men 795,- for en lille Acropora, tjae så meget bedre er Acropora fra Australien ikke end fra andre regionerLohse skrev:I forhold til priserne i andre lande så er det ikke galt, hverken hos Thomas eller Joachim. Når man ser priser på diverse sites så er det udelukkende fragment størrelser og det er det ikke nogle af de to steder jeg har købt hos.
Den ene af dem jeg købte fra kraft.... stor!
Men nej det var ikke en acropora, er ikke vild fan af sps... endnu.
Og bare lige så jeg ikke blev misforstået, så mente jeg at det er forståeligt når de er Australske koraller... ikke når det er Klovnfisken. Umiddelbart ligner prisniveauet andre steder jeg har set. Jeg mente bare at det kan jeg på ingen måde have råd til pt. Øv.Bruno skrev:Ja, der kunne jeg heller ikke være med..... 795,- for en Acropora i str small, fordi den er fra Australienjakobvillien skrev:Har lige været inde i dag, meget flotte, men desværre et prisniveau (forventeligt) jeg slet ikke kan lege med på....![]()
Så er 3. omgang billeder lagt på siden... Solkorallerne var ikke i fodringshumør og mecydium'erne var næsten væk, kun de to mørke tilbage..Carsten skrev:Balanophyllia species - Blood Nuggets
Mycedium elephantotus - Peacock Coral