Er det et ok akvarie
- dekoin
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9520 Skørping
- Geografisk sted: Rebild
Er det et ok akvarie
Går og tænker lidt på at købe det her, vil gerne have sten koraller primært favia, montipora mm. Er det et ok køb
http://shop.landogdyr.dk/product.asp?product=1776
Jeg kan vel få en større sump på et tidspunkt og måske noget andet lys hen af vejen.
Problemet er at jeg ikke har så hulens mange penge
http://shop.landogdyr.dk/product.asp?product=1776
Jeg kan vel få en større sump på et tidspunkt og måske noget andet lys hen af vejen.
Problemet er at jeg ikke har så hulens mange penge
VH dekoin alias Claus
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Re: Er det et ok akvarie
Ser da pænt og flot ud.. Men der står: (tilbud til og med 18-5-09) 

Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Disclaimer: jeg er til at lave tingene selv og er ikke ret meget for færdigløsninger
Jeg ville ikke tage det sæt, der står ikke noget om hvad det er for en skummer og ej heller ret meget om lampen som immer væk er ret vigtige for akvariet.
Kort sagt i min verden tyder det ikke på at det er særlig seriøst. Og til den pris kan du nå et godt stykke med byg selv.
Mine 5 cent.
Jeg ville ikke tage det sæt, der står ikke noget om hvad det er for en skummer og ej heller ret meget om lampen som immer væk er ret vigtige for akvariet.
Kort sagt i min verden tyder det ikke på at det er særlig seriøst. Og til den pris kan du nå et godt stykke med byg selv.
Mine 5 cent.
/martin
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2009
enig med martin.
synes at det er et flot møbel, men så stopper det også der. skummeren er et billigt kina prudukt.
desuden skirver de at lampen har 4x pl rør og pl rør er mig bekendt et bukket lysstofrør og den lampe på billedet ser ikke ud til at have de pl rør, det ligner mere nogle helt alm. t5 eller t8 rør.
enten har de skrevet forkert fordi de ikke aner hvad de snakker om, ellers er billedet forkert
synes at det er et flot møbel, men så stopper det også der. skummeren er et billigt kina prudukt.
desuden skirver de at lampen har 4x pl rør og pl rør er mig bekendt et bukket lysstofrør og den lampe på billedet ser ikke ud til at have de pl rør, det ligner mere nogle helt alm. t5 eller t8 rør.
enten har de skrevet forkert fordi de ikke aner hvad de snakker om, ellers er billedet forkert
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6230 Rødekro
den type lamper fåes også med pl-l rør, hvorfor er det, de er så "uønsket" her i dk, se i usa, der fåes 96Wpl-l rør der kun er ca 50cm lange, de er hvad de blir kaldt, compact og gir ok lys, hvis der ellers var andre rør at få end interpet.
tilbage til emnet, ville også mene man kan komme langt blot med lidt gør-det-selv til pris. men det er jo ikke alle der er til den slags
HC
tilbage til emnet, ville også mene man kan komme langt blot med lidt gør-det-selv til pris. men det er jo ikke alle der er til den slags
HC
- dekoin
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Tak for tilbagemeldingerne. Jeg er bestemt til gør det selv. men selve akvariet tør jeg ikke kaste mig ud i, er blevet anbefalet at kontakte tropeakvarier, de laver vist billigt på special mål und alles. så er det jo bare at skummer, lys, bord og sump hurtigt render op. Men kunne vel godt lede efter tilbud herinde, engang imellem er der noget godt.
VH dekoin alias Claus
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
du kan nogen gange få noget godt kram til en meget fornuftig pris når du køber brugt herinde.dekoin skrev:Tak for tilbagemeldingerne. Jeg er bestemt til gør det selv. men selve akvariet tør jeg ikke kaste mig ud i, er blevet anbefalet at kontakte tropeakvarier, de laver vist billigt på special mål und alles. så er det jo bare at skummer, lys, bord og sump hurtigt render op. Men kunne vel godt lede efter tilbud herinde, engang imellem er der noget godt.
men du kan jo godt finde et pænt akvarie med møbel og så selv gå lidt på udkig efter resten. hvis du har tolmodighed så er det bare at vente til de gode tilbud kommer og så slå til.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
- dekoin
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jeg må finde mig et ekstra job, eller spare sammen (derfor er det i mit hovede, nu kun madproducenter der siger at man bør spise 3 gange om dagen)for I har jo givet vis ret i at det er dumt at spare..Sider pt fast i et 130 liters Boyu skod akvarie.
VH dekoin alias Claus
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
du vil fortryde hvis du bare køber noget, uden at det i virkeligheden er det som du ønsker dig. impulskøb er det dummeste man kan gøre, det er sjællendt at man bliver glad for det.dekoin skrev:Jeg må finde mig et ekstra job, eller spare sammen (derfor er det i mit hovede, nu kun madproducenter der siger at man bør spise 3 gange om dagen)for I har jo givet vis ret i at det er dumt at spare..Sider pt fast i et 130 liters Boyu skod akvarie.
det er selvfølgelig op til dig selv hvad du gør, men hvorfor ikke sætte de penge du har til side og vente med at købe noget til du har penge til noget som ikke bare bliver en her og nu løsning, men bliver en løsning du kan bruge i lang tid.
Mvh
- dekoin
- Rev haj
- Reactions:
- 17
du vil fortryde hvis du bare køber noget, uden at det i virkeligheden er det som du ønsker dig. impulskøb er det dummeste man kan gøre, det er sjællendt at man bliver glad for det.
det er selvfølgelig op til dig selv hvad du gør, men hvorfor ikke sætte de penge du har til side og vente med at købe noget til du har penge til noget som ikke bare bliver en her og nu løsning, men bliver en løsning du kan bruge i lang tid.
Mvh[/quote]
du lyder som min far
Mvh[/quote]
du lyder som min far
VH dekoin alias Claus
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
haha det er vel både godt og skidt efter som at du er 30 og jeg er 23 

-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4000 Roskilde
Jeg har på fornemmelsen at hvis han fik et råd om at leve i nuet, gå efter drømmen, og lade være med at tænke på at der findes en dag i morgen...så ville han selv begynde at tænke ligesom sin far.