Har haft min rio nano skummer et par måneder. i starten skummede den fint, men nu laver den ingen skum. syntes jeg har prøvet alle instillinger uden held. Kan se der er bobler lige under røret til koppen, men de kommer aldrig derop
I går registrede jeg så at der også blvier sendt en masse små bobler ud i akvariet
Jeg har heller ikke haft det store held med at få min til at fungere tilfredstillende, så nu ligger den bare i brokkassen, sammen med andre fejlkøb...
men én af de ting der fik den køre bare lidt, var at montere et stykke luftslange med en hane på luftindtaget, det gjorde det lidt lettere at justere mængden af luft, men boblerne i akvariet blev jeg aldrig kvit
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
jep, men det skal stå ret præcist for at trække luft nok, det må heller ikke trække for meget, så stopper flowet
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
hmm, det er da ikke nemt, og ret dårligt forklaret i brugforvirringen , har dog fået den til at lade være med at smide bobler igen, så nu skal jeg bare have den til at skumme.....
Jeg har (7, 9, 13) oplevet det modsatte ind til videre!
Min skummede overhovedet ikke de første 2 måneder, og pludselig valgte den at gå igang, og nu skummer den, måske ikke superb, så ihvertfald ok, der kommer da lidt op i...