VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
seastars - manglende varer
seastars - manglende varer
Jeg bestilte for 1½ uge siden nogle varer fra seastars.dk og har endnu ikke modtaget noget. Jeg har imellemtiden sendt en email uden tilbagemelding og forsøgt at ringe uden noget svar.
Er der andre der har oplevet det ?
Er der andre der har oplevet det ?
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Re: seastars - manglende varer
de skev i en tidligere tråd noget med 14 dages leveringstid
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Helt Ærligt kan vi ikke nok Blive fri for de her sure opstøds indlæg om div. butikker.
Tag den da for fanden over mail med personen selv.
Er han så gået konkurs, ja så er det på sin ret og skrive det herinde.
Nu må div. admins godt nok til at træde i karakter herinde.
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Geografisk sted: Dragør, Amager
delvis enig med ronny, men når der nu hverken er svaret på email eller telefon så synes jeg godt man kan spørge ind til det
... intet vand i stuen for tiden ...
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6900 Skjern
- Saltvand siden?: 2009
Søg og du skal finde:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 20#p268920
Tråden omkring at Seastars.dk tyvstarter.
/Søren
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 20#p268920
Tråden omkring at Seastars.dk tyvstarter.
/Søren
- aiszaxs
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: Esbjerg
læs før du svarer.. han skriver han har skreven en email til ham..ronny.w skrev:Helt Ærligt kan vi ikke nok Blive fri for de her sure opstøds indlæg om div. butikker.
men plus... vil jeg sige at seastars har haft en stor tråd hvor de fortalte at i kunne FÅ lov til at bestille hjem nu, og så ville de skrive de som ekstra på de ordrer de var ved at lave iforvejen så i kunne være sikker på at få jeres produkter.. jeg har også selv før oplevet over 1 md leveringstid.. og de lovede 2 ugers... så for min side er det positivt...
Senest rettet af aiszaxs tirs 16. jun 2009 15:00, rettet i alt 1 gang.
Boyu 58L - Opstartes 1 Juni - 2012
Søger frag pusher, i Esbjerg
Simon M
Simon M
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Bare så træt af og læse Dit og Dat om div. forhandler. Mest sure opstød for at stille dem dårligt i lyset, fordi det ikke lige går efter folks hovederRedSea skrev:delvis enig med ronny, men når der nu hverken er svaret på email eller telefon så synes jeg godt man kan spørge ind til det
Nu svare han ikke på min mail Piv Piv. ( er det ikke synd for mig ) ( Så ring til manden for helvede )
Nu har jeg bestilt for 3 uger siden og ikke fået mine vare endnu Piv Piv. ( er det ikke synd for mig ) ( Så ring til idioten for helvede )
Nu har jeg fået en sviner mail Piv Piv. ( er det ikke synd for mig ) ( Så ring til idioten for helvede og tag den med ham over telefonen som 2 voksne mennesker )
Nu har jeg betalt mine varen i går klokken 17:00 som jeg også bestilte i går samme tid. hvorfor er de så ikke kommet med posten Endnu. Piv Piv ( er det ikke synd for mig ) ( Nåeee ja Kom igen )
Nu har jeg lige købt en fisk der og der og nu er den desværre død efter 14 dage, Nu vil jeg have en ny gratis, men han svare ikke på mine mails Piv Piv. ( er det ikke synd for mig ) ( Ja og du er sgu ikke den eneste i Dk der har mistet en fisk, tør dine øjen og køb en ny )
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
Jeg må melde mig på Ronnys hold, det er ved at tage overhånd
Et er en sag som Marty, eller Reeflife, som de seneste 2 store sager, hvis det er den slags mennesker, vil jeg også gerne advares, ellers hvis det skal tage måneder at få leveret en vare, men alt det andet fnidder kan jeg sagtens undvære, og ja jeg kan lade være med at læse det
Men hvis jeg kunne slippe for alt det irrellevante, vidste jeg så at jeg bør læse resten 

Senest rettet af Helena tirs 16. jun 2009 15:17, rettet i alt 1 gang.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2008
fuldstændig enig er sku også ved at være træt af alle de sure opstød ang butikker.. det er ikke meget der skal til før den ryger på forum!!!ronny.w skrev:Helt Ærligt kan vi ikke nok Blive fri for de her sure opstøds indlæg om div. butikker.
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Hallo må vi lige få en ordenlig tone Det er med Y ( Ronny )Helena skrev:Jeg må melde mig på Ronnis
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4400 Kalundborg
Kære Dan-p
jeg er ked af at høre du føler dig forkert behandlet af mig, men for lige at oplyse om sagens tilstand så er der intet gået ind på min mail fra dig (som bliver tjekket meget ofte hver eneste dag). Jeg har endda gang i korrespondance med diverse andre personer herinde fra så det er ikke mailen der fejler noget.
Vil også lige nævne at jeg har en live-support hvor man (hvis supporten er offline) kan ligge en besked som kører over et andet system end min email adresse.
Mht. telefonen er fejlen min, og det beklager jeg meget, der har været et problem jeg ikke har været opmærksom på men det er der rettet op på nu, så andre ikke oplever det samme. Du er meget velkommen til at ringe til mig, hvis du stadig ønsker dette
Angående leveringstiden så står den meget klart på hver eneste vare i shoppen, og har gjort det hele tiden. Som en anden her i tråden nævner har jeg også skrevet det her på forummet at man må regne med en vis leveringstid lige pt.
Jeg beklager endnu engang at du har følt dig forkert behandlet, og giver dig min uforbeholdne undskyldning, og håber ikke du eller andre helt har mistet lysten til at handle med os i fremtiden igen.
jeg er ked af at høre du føler dig forkert behandlet af mig, men for lige at oplyse om sagens tilstand så er der intet gået ind på min mail fra dig (som bliver tjekket meget ofte hver eneste dag). Jeg har endda gang i korrespondance med diverse andre personer herinde fra så det er ikke mailen der fejler noget.
Vil også lige nævne at jeg har en live-support hvor man (hvis supporten er offline) kan ligge en besked som kører over et andet system end min email adresse.
Mht. telefonen er fejlen min, og det beklager jeg meget, der har været et problem jeg ikke har været opmærksom på men det er der rettet op på nu, så andre ikke oplever det samme. Du er meget velkommen til at ringe til mig, hvis du stadig ønsker dette

Angående leveringstiden så står den meget klart på hver eneste vare i shoppen, og har gjort det hele tiden. Som en anden her i tråden nævner har jeg også skrevet det her på forummet at man må regne med en vis leveringstid lige pt.
Jeg beklager endnu engang at du har følt dig forkert behandlet, og giver dig min uforbeholdne undskyldning, og håber ikke du eller andre helt har mistet lysten til at handle med os i fremtiden igen.
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
- Enig med Ronny her
Tillige vil jeg sige at det er ikke altid forhandlers skyld... De ser det ligeså gerne undgået som vi!!
- De er jo desværre i grossisternes vold... Og forhandlerne står og hopper og springer, som vi for at få vores varer!!
Jeg ved en forhandler som hopper og springer for at skaffe mine varer iøjeblikket... Men desværre har grossisten "magten"!
Tag den med ro... Forhandler vil ligeså gerne have varen fremskaffet som I
- Blot mine 5 cents

Tillige vil jeg sige at det er ikke altid forhandlers skyld... De ser det ligeså gerne undgået som vi!!
- De er jo desværre i grossisternes vold... Og forhandlerne står og hopper og springer, som vi for at få vores varer!!
Jeg ved en forhandler som hopper og springer for at skaffe mine varer iøjeblikket... Men desværre har grossisten "magten"!
- Blot mine 5 cents

/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

- aiszaxs
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: Esbjerg
kan vi ikke oprette et underfora ligesom "sumpen" der hedder Klager eller sådan noget
.. så kan folk smide deres brok derned..

Boyu 58L - Opstartes 1 Juni - 2012
Simon M
Simon M
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Til hvad nytte??aiszaxs skrev:kan vi ikke oprette et underfora ligesom "sumpen" der hedder Klager eller sådan noget.. så kan folk smide deres brok derned..
- Om ikke grossisten tager bestilte varer hjem til forhandler, så kan du hoppe og stampe til ingen nytte...
Find istedet en forhandler du har tillid til, og støt ham! Han gør hvad han kan... Det tager tid, men fejlen ligger hos grossisten!!
- Dette er sandt!
Det vil intet nytte at skænde en forhandler... Tro mig jeg har prøvet!
- Jeg endte kun selv med en grim smag i munden for min utålmodighed, efter forklaring på årsag af "min" forhandler!
Så du spilder kun tid... Læn dig istedet tilbage og nyd forventningens glæde!

- Det vil have omtrent samme effekt som at slå i en dyne... Nemlig ingenting, kun spildte kræfter!!
/Flemming,

-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
emne lukkes her...... nåe ja det kan jeg ikke men kunne jeg såååååå
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Kan kun være enig med RonnY, HelenA, Flemming og flere andre, tålmodighed er en dyd inden for denne hobby, også når det gælder indkøb
og så synes jeg det er flot at omtalte forhandler går ind og svarer i tråden
og så synes jeg det er flot at omtalte forhandler går ind og svarer i tråden

Mvh. Brian
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6580 Vamdrup
- Geografisk sted: vamdrup
- Kontakt:
helt enig med dig william jr. og jeg gider heller ikke høre på at den ene og den anden butik bliver hængt ud herindeWilliam Jr skrev:- Enig med Ronny her![]()
- Blot mine 5 cents
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Geografisk sted: Fyn
Tråd lukkes. Der har været besked fra begge parter i sagen og en evt. løsning på problemet skulle også være fremlagt. 

RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199