[img_l]http://lh5.ggpht.com/_QcHAYgGtu4s/SexcU ... 211706.JPG[/img_l]
hej,de små sten jeg har lagt er for at holde på sandetMichel sørensen skrev:hvad er woha og hvorfor er stene så knuste.
Ikke fordi jeg har nogen erfaring med kalkreaktor men jeg kommer også til at køre med sådan en på 240liters akvarieStefan skrev:Ser sgu godt ud Ole! Tydeligt at se at det er weissglas.
Har du nogen tidligere erfaring med kalkreaktorer på baljer i den størrelsesorden? Den ser super svedig ud den Schuran! Jeg står netop selv lige og vakler lidt mellem kalkreaktor vs. Balling.
tak StefanStefan skrev:Ser sgu godt ud Ole! Tydeligt at se at det er weissglas.
Har du nogen tidligere erfaring med kalkreaktorer på baljer i den størrelsesorden? Den ser super svedig ud den Schuran! Jeg står netop selv lige og vakler lidt mellem kalkreaktor vs. Balling.
takker musiker,du er jo også til det der lidt er mereMusiker skrev:Hehe.. Jeg er i samme dilemma.. Kan sku heller ikke finde ud af om jeg skal købe en Kalkreaktor eller et balling doseringssystem![]()
Ser super godt ud ole! Jeg kan godt lide din sten opsætning (inkl de knuste)
tak for konstruktiv kritikherzberg skrev:Fungerer de vortech ikke bedre når de sidder modsat hinanden?
ikke for at NINJA tråden, men findes der akvarier i DK der har kørt godt med balling igemmen flere år.Musiker skrev:Hehe.. Jeg er i samme dilemma.. Kan sku heller ikke finde ud af om jeg skal købe en Kalkreaktor eller et balling doseringssystem![]()
nej ,hvad skal du dog med en probe til ph,det er ikke andet end gimmick...Stefan skrev:Jeg hælder nu også selv mest til kalkreaktor-siden. Og den Schuran ser sgu lækker ud! Men er der montering til PH-probe i den? For overvejer at bestille en magen til nu...
Hvad med af sætte en slage på returrøret, så burde der også være konstant tryk??ole. skrev:brug hellere pengene på en doserings pumpe ,så har du konstant det samme tryk gennem ca reaktoren...
tak starf, ja den er god med digStarF skrev:det skal nok blive lækkert.. og fin kalk reactor, er selv meget glad for min Shuran... har selv overvejet at fodre den med en doserings pumpe.. køre dog med ph probe, føler jeg er lidt smartere, men sådan er der jo så meget
tryk var måske forkert skrevet af mig ,det er meningen den skal trække....altså sættes på udløbet fra reaktorenHvad med af sætte en slage på returrøret, så burde der også være konstant tryk??
Hvor har i fundet den kalkreaktor henne?? Altså, hvor er den billigst??