Boyu 58l - Erfaringer

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Ikka
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
16
Postnummer: Ikke angivet

Boyu 58l - Erfaringer

Indlæg af Ikka »

Hvad er jeres erfaringer med dette akvarie? er det virkelig så dårligt som nogle skriver?
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Boyu 58l - Erfaringer

Indlæg af AndersGS »

Nej, akvariet er såmænd fint nok. Men når man kommer igang med det er der flere små irritations momenter i det, f.eks. skummer(koppen)..
Brugeravatar
maigaard
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 8723 Løsning
Geografisk sted: Jylland

Indlæg af maigaard »

Jeg har købt et brugt for tre måneder siden og det har virket upåklageligt. Jeg synes det er ok nemt at holde og jeg har ikke haft problemer med skummeren. Den skummer fint overfladen. Jeg skifter ca. 6 liter vand ca. hver 14. dag og værdierne er ok stabile. Vi har 4 fisk i; en hugo, en klovn, en dværg kejser og en pyjamasfisk. Fire erimitkrabber og tre turbosnegle. Så der er også lidt at se på. Blødkorallerne gror fint deri og de frags jeg har af stenkoraller, ser også ud til at trives. :y

Det eneste der er ved det er - mere vil have mere, så jeg har også købt et 330l som er ved at blive kørt op :rolleyes:

Så hvis det er for at prøve den fantastiske saltvandsverden af med noget nyt grej, så :h
mvh.

Maigaard

60 liter nano med LED.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Indlæg af martinknorr »

Mit kører også fint, har lavet enkelte justeringer, men ellers er jeg rigtig glad for det. Som begynder akvarie er det et rigtig fint et synes jeg.
Du kan se mit i linket forneden
Har både blødkoraller og stenkoraller i mit og de vokser allesammen fint, så der må være lys nok.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"