tomo skrev:Hei...Jeg har bestillt RO anlægg den 9 mars og pengene ble overført til hans konto den 11 mars.
Først benektet han at pengene ikke var kommet inn på hans konto og han annulerte ordren,da skaffet jeg meg dokumentasjon i fra min bank i Norge som bekreftet at pengene var overført.jeg tok kontakt med Ronny på nytt og sendte med dokumentasjon i fra min bank og da fikk jeg en mail(28 mars) om han da hadde funnet pengene og at han da skulle sende anlægget,og etter den mailen har det ikke kommet noe i posten til meg.Som kunde så syntes jeg at dette virker useriøst så lenge jeg som kunde har overholdt mine forpliktelser.Hvis det kommer noe pakke fra han de nærmeste dagene så vil jeg beklage denne posten.
mvh
Tom Olaissen.
Hmm..
Var litt i tvil om jeg skulle våge meg frempå her

,da jeg enda har historien med en anden dansk butikk i minne..(ordnet seg jo til slutt der da heldigvis,og den saken er avsluttet for min del

)
Men.. kan bekrefte at Tom bestilte ett osmoseannlegg fra Ronny Madsen ja, og har sett at penger er overført til Ronnys konto fra Tom Olaisen(sett overføringspapirene hans)
Jeg har selv kjøpt ett stort spesialbestilt rodi-annlegg fra reeflife,og er kjempefornøyd med dette

,og håper jo dette ordner seg slik at Tom får varen han har betalt for,da saken er den at det var jeg!,som varmt annbefalte Tom å kjøpe ett nytt annlegg fra nettopp Reeflife,da jeg var så fornøyd med mitt eget her,og har hatt mange gode mailer med Ronny Madsen tidligere, både i forbindelse med kjøp av eget annlegg,og om andre ting,så for mitt vedkommende er denne saken riktig trist.

da det jo er meg som annbefalte Tom å kjøpe sitt fra reeflife,i stedet for fra en Norsk forhandler..
tom er en god venn av meg,og tok kontakt med meg,da forsendelsen uteble,og jeg sendte Ronny en mail,hvor jeg gjorde han oppmerksom på dette..
Han svarte meg tilbake,at han hadde fått bekreftet at penger var kommet inn på hans konto,og at han skulle sende osmoseannlegget snarest.
dette var visst ett ferdigt annlegg,så det var bare å få sendt det til Norge,etter hva jeg forsto det..
Fortsatt venter min venn her på dette,og han får heller ikke kontakt med Ronny Madsen nu i etterkant

,men slik jeg har fått inntrykk av Ronny,gjennom mine tidligere henvendelser til han,så håper jeg jo at han viser seg som en voksen mand,og sender min landsmand varen han har betalt for,sånn at vi kan få lagt denne episoden død,en gang for alle.
Som sagt har jeg bare positive erfaringer med reeflife selv fra tidligere,og siden det var jeg som annbefalet han,så er jo jeg personligt litt engasjert i at dette vil løse seg for min norske venn,og håper dere alle forstår at jeg føler litt dårlig samvittighet ovenfor Tom Olaisen akkurat nu..
Denne saken er jo litt "udenfor"emnet her i tråden

,men ser jo at det er ett visst mønster,som går igjen,og er relevant i tråden..