Men jeg har i denne uge prøvet og ringe flere gange, sendt 3 mails.. og jeg har lagt en bestilling på hans hjemmeside igår, men har stadig intet hørt.

Er han lukket ned eller? er der andre som har bestilt fra ham inden for den seneste tid?
Yes yesDan-P skrev:han fortalte at hans computer var gået ned og telefonen var gået i stykke
Det kunne vel ikke undre, med den placering.Hougaard skrev:Det var godt nok ikke længe han havde butik.....
Jeg ved ikke hvor stor lyst du har til at køre 100 kilometer hver vej, blot for at evt se nogle tomme akvarier??DDT2 skrev:Carsten det ved jeg nu ikke om man kan sige alt kan jo som sagt ikke kun ligge i kbh efter min mening synes jeg klart der skulle spredes en del mere af de forhandlere for det er sgu os surt for os andre nogen gange vi ikke bare lige kan tage cyklen ned til forhandleren.
Ikke at det skal være sådan at jeg ikek gider køre efter tingene for jeg tager emd glæde gerne til kbh for at købe ting og sager.
Synes bare det virker som mange af jer der bor lige op og ned af forretninger ikke gider komme ud til andre forhandler om det er mig der har misforstået noget eller ej skal jeg så ikke kunne svare på men synes bare det sjovt det er den opfattelse der er ved mange af dem man snakker med.
Jeg kører da tit 100 km til tomme akvarier!Carsten skrev:Jeg ved ikke hvor stor lyst du har til at køre 100 kilometer hver vej, blot for at evt se nogle tomme akvarier??DDT2 skrev:Carsten det ved jeg nu ikke om man kan sige alt kan jo som sagt ikke kun ligge i kbh efter min mening synes jeg klart der skulle spredes en del mere af de forhandlere for det er sgu os surt for os andre nogen gange vi ikke bare lige kan tage cyklen ned til forhandleren.
Ikke at det skal være sådan at jeg ikek gider køre efter tingene for jeg tager emd glæde gerne til kbh for at købe ting og sager.
Synes bare det virker som mange af jer der bor lige op og ned af forretninger ikke gider komme ud til andre forhandler om det er mig der har misforstået noget eller ej skal jeg så ikke kunne svare på men synes bare det sjovt det er den opfattelse der er ved mange af dem man snakker med.
Der er langt større chance for at se noget intersant ved at tage en tur til Kbh, der er trods alt 3 butikker som har noget.
Jeg siger ikke at alle butikker bør ligge i Kbh, men at lægge en butik i et absolut udkants område, med umulige forbindelser med det offentlige, er efter min mening at fjerne en del af kunde grundlaget. En placering i f.eks Ringsted, ville være langt mere centralt for stort set alle.
Åbenbart ikke, hvis den fysiske butik er lukket?Mikolos skrev:jeg er ikke i tvivl mine næste indkøb bliver også gjordt der.
Det kan da ikke være kundernes skyld? Det er jo ikke et marxistisk system vi kører her. Korallen vælger en placering som bestemt ikke optimal i forhold placeringen af deres mulige kunder. Men det er jo deres valg og dermed også deres afledte problemer.Kirling skrev:og at folk de GIDER at støtte lidt op ellers er det jo desværre dødsdømt på forhånd..
Jeg synes da ikke der er nogen negativ holdning til Korallen, blot fordi man skriver at man ikke gider køre 200 kilometer, for evt blot at finde tomme akvarier, når man kan se tilsvarende tomme akvarier ved at nøjes med 60 kilometer.Mikolos skrev:jeg forstår ikke de negative oplevelser med korallen. har brugt ham ofte som min nærmeste saltvandsforhandler og altid med fuld tilfredshed.. har enda købt koreller i hans fysiske butik og hans råd dengang holdt 100% stik hvorimod jeg har prøvet de før omtalte saltvands steder i kbh med noget svinge resultat i forhold til råd og vejledning.
alt i alt ville jeg give korellen 4 ud af 5 stjerne vis jeg skulle bedømme ham !
jeg er ikke i tvivl mine næste indkøb bliver også gjordt der.
mvh
Mikkel
De angiver at der er registreret en IP adresser der hvorfra der er kommet forespørgesler til saltvandswiki.dkkristoffer-kh skrev:Hvad viser de prikker på kortet?
Hvilken butik er det ?kristoffer-kh skrev:Men nu ligger der jo også en anden butik i vordingborg, som har fisk og koraller.