Reefshops - med bestilling?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
JSS
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions: 0
16
Postnummer: 7000 Fredericia

Reefshops - med bestilling?

Indlæg af JSS »

Overvejer at købe nogle dele hjem fre reefshops.com . Da fragten er ret dyr, vil jeg lige høre om nogle fra Fredericia området skal have noget med, så vi kunne spare lidt af fragten.

Har snakket med dem derover, de sender som gave, og sender faktura til mail, således der ikke skulle blive noget med told osv.
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
20
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Re: Reefshops - med bestilling?

Indlæg af jakobvillien »

Det skal lige siges, at selvom der krydser af som gave ligger bevisbyrden på dig for at det ikke er et egentligt kommercielt køb. Tro mig, toldere køber heller ikke hvis man skriver at en bærbar har en værdi af 100 kroner. Faktum er, at jo større og tungere pakke, jo mere sandsynligt er det den bliver åbnet og vurderet om det er et kommercielt køb. Som pladenørd (LP'er) har jeg oplevet det mange gange.
Brugeravatar
TorbenC
Rev haj
Rev haj
19
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af TorbenC »

JSS skrev:Overvejer at købe nogle dele hjem fre reefshops.com . Da fragten er ret dyr, vil jeg lige høre om nogle fra Fredericia området skal have noget med, så vi kunne spare lidt af fragten.

Har snakket med dem derover, de sender som gave, og sender faktura til mail, således der ikke skulle blive noget med told osv.
Så kører den igen med oplysninger om snyd af toldvæsnet.. utroligt!
JSS
Palet kirurg
Palet kirurg
16
Postnummer: 7000 Fredericia

Indlæg af JSS »

utroligt du gider skrive det der...
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"