pernoe1 skrev:Medmindre den skider guld og ædelstene, er prisen nok en smule i overkanten...
Den skal satme også kunne lave kaffe og klippe hæk til de penge
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Denne fisk har jeg haft 2 af nu og dem begge er sprunget ud af akv. Men den er på tilbud hos dem. Kan huske den kosted ca 700 kr http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=47719
Altså den ildhalekutling, er da nøjagtigt den samme slags som AquaStyle har 95 kr, ik?
Selv med en togbillet fra Kbh ville den stadig være billigere, vi "jyder" er sq heldige
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Lad nu være med at lægge formeget i de priser.
For det er ikke dem som de sælger dem til.
Tror at noget af det skyldes, det program som de har lavet webshoppen med kræver en pris.
Hvær gang man går ind hos Akvarieudstyr slå de periserne op og er det ikke Martin man får fat i betaler man den pris der står på deres hjemme side sådan er det bare.
Men har de ikke varen på deres hjemmeside finder de selv en pris.
Og så kan man være heldig at de slet ikke ander hvad den skal koste og man får feks. en Zebrasoma xanthurus på 10cm til 650 kr. Vel og mærke at den slet ikke var til at skaffe hjem på det tidspunkt. og var den i handlen kostede de mindst 1200kr.
Jeg har så også spurt på et akvarie de skulle bygge til mig på mål og der var prisen den de havde på deres hjemmesides program der regner pris ud. Så allerede der går det helt i sort for dem de ville have 28 kilo hvor Thomas Klovnen ville have 18 kilo for det samme.
Så helt raske er de sgu ikke der inde når vi snakker priser.
Selvfølig er der nogle ting de sælger til fornuftige priser. Man skal bare lige undersøge market først så man ikke føler sig snyt.
Skulle mene at når man alligevel fastsætter sine priser, kan man vel finde et realistisk leje...
Der er jo ingen der betaler de formuer for fisk, når Klovnen og DecOcean ligger lige i nærheden.
Jep deres priser er sindsygt mærkelige.. Jeg købte sidste år en Tunze 6055 til 650,- .. Og det absolut billigste jeg kunne finde var 1200,- på det tidspunkt
Denne fisk har jeg haft 2 af nu og dem begge er sprunget ud af akv. Men den er på tilbud hos dem. Kan huske den kosted ca 700 kr http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=47719
Altså den ildhalekutling, er da nøjagtigt den samme slags som AquaStyle har 95 kr, ik?
-Jakob Blom
Nej ikke den men den anden rød striped goppy de springer så snart de bliver lidt skræmt og det er hele vejen ud af baljen. Den vil heler dø end at blive skremt igen
Carsten skrev:Lad nu være med at lægge formeget i de priser.
For det er ikke dem som de sælger dem til.
Tror at noget af det skyldes, det program som de har lavet webshoppen med kræver en pris.
Muligt men man kunne også vælge at skrive 0 kr. Det er da en mere rimlig pris Og tror nu heler ikke at det bare er tal som ligger der. En være tosse ved at folk ser de priser og så vil det da være mærkligt at skræmme kunder væk med vilje ??