Kikket litt rundt nu,ang. hvilken "godstoffer/merker"som tilsettning i ett SPS dominert reefkar,for de som bruker kalkreaktorer..
Er jo ett ENORMT UTVALG

Ser ut for at jeg har funnet ut av dette reaktorspøkelset jeg besitter her nu

Nemlig valg av tilsettninger utover argonitt/magnesium en får gjennom fluiden fra reaktoren her..
Jeg har i alle år bare brukt en form for Balling,som kalles"Balling+",og som produseres her i Norge.
Dette er ett "komplett sett",som inneholder alt som skal til,og en lager dette til med osmosevann i tre dunker som vanligt..
Det som skiller seg ut fra andre oppskrifter,er at det medfølger i pakken 2 små flasker,merket "tungmetalløsning og stontium-Bariumløsning", som skal tilsettes i kanne merket Ca.
I kanne merket Kh.. skal det tilsettes en liten flaske "Jod-Fluorløsning".
Da skal en slippe å tenke på å tilsette noe som helst annet i karet ,bare en tilfører likt medie fra de tre dunkene merket Ca/Kh,og Mg, og dette skal være ett fullverdigt produkt.
Har egentligt virket helt topp her hos meg i flere år

Har lyst på ett fullverdigt produkt/produkter,lett å dosere,"gi max vekst/farger på korallene..selvsagt

DERFOR.. hva annbefaler/bruker dere selv i reefkaret deres,og er dere 100% fornøyd med deres valg?

Håper på maaange gode svar her nu ja

Nu hlder vi Zeovitt utenfor pier og drenge