http://akvarieudstyr.dk/nyhedsarkiv/?nid=40
http://akvarieudstyr.dk/netshop/showPro ... ?pid=48546

Mon ikke det betyder at du får en gratis gave til en værdi a' 150,- ved køb over 500,- ?stolt skrev:Husk!! Gratis julegave med din bestilling over 500,- indtil fredag kl 12. Værdi 150,-
manden ved ikke hvad GRATIS betyder
stolt skrev:Husk!! Gratis julegave med din bestilling over 500,- indtil fredag kl 12. Værdi 150,-
Er det de julenisser du sidder og hækler joachim ??Petsupply.dk skrev:stolt skrev:Husk!! Gratis julegave med din bestilling over 500,- indtil fredag kl 12. Værdi 150,-
Jeg har meget svært ved at se hvad du kan misforstå her??
Men ja, som de andre siger. Man får en gratis gave med hvis man køber for 500 kr.- Gaven har en værdi af 150kr.
StarF skrev:nu har jeg tit brugt petsupply´s netshop, og er MEGET tilfreds med den service han tilbyder.
MEN ifølge forbruger loven, må noget der er gratis ikke være købs betinget. (med mindre loven er blevet ændret fornylig..) så måske fjerne ordet gratis, og skrive "der medfølger en lille gave ved køb over 500" således folk ikke gør "krav" på deres gratis ting, uden at købe noget
Utroligt at de så må skrive det, specielt hvis det ikke passerStarF skrev:det kan du så ikke.
Lord Mike skrev:Spørgsmålet er vel om man kan hænge butikken op på, det som de selv skriver, altså om man kan forlange at prisen skal være den billigste og at de derfor skal ændre prisen hvis den givne vare ses billigere et andet sted. Altså det som man også kalder "pris-garenti", jeg ved det umiddelbart ikke men mon ikke man kan det som forbruger da det jo trods alt er lidt af et postulat.....
Men hvem er billigere? eller var i øjeblikket da jeg skrev annoncen? Du ved et eller andet jeg ikke ved kan jeg høreLord Mike skrev:Jeg er godt klar over at der ikke er nogen der skriver noget med pris-garanti, men hvis man som forhandler påstår at være danmarks billigste på bestemte produkter og så ikke at være det er efter min mening bondefangeri, og her vil jeg som Lars M i indlæg 2 siger at så er forbrugerne for dårligt beskyttet.
Nu kan der altså godt være mere end 1 butik som er billigst, hvis prisen i butikkerne er den samme.....
Men i sidste ende vil forbrugerne nok kunne gennemskue dette, og så er det spørgsmålet om det er til fordel for udbyderen......
haha.. Godt skrevet:)Nu er jeg sikker på at vi hver især ved noget den anden ikke gør
Jeg har også handlet med begge butikker online, og har ikke noget at udsætte på nogle af dem men .....
Petsupply.dk skrev:http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle ... /?ref=2043
Prøv at læs den. Tro det eller lad være. Forhandlere har også rettigheder![]()
Bare lige for at afslutte emnet om prisgaranti.
Alle priser i alle butikker er dagspriser og kun et tilbud til dig som forbruger. Man kan købe eller lade være.
haha.. Godt skrevet:)
Nu er jeg sikker på at vi hver især ved noget den anden ikke gør
Jeg forstår godt dit budskab, men jeg forstår ikke relationen til emnet?Men som forhandler bliver man nød til at tænke på hvordan forbrugerne modtager annoncerne, det er jo trods alt dem man skal leve. Og jeg er sikker på at en forbruger ikke skal føle sig snyt særlig mange gange før man bare finde sig et andet sted at handle sine vare.
Ditto, men desværre er nettet er ubarmhjertigt sted mht til priser, vær billigst eller dø. kort sagt. Især i en branche hvor alle sælger det samme...Personlig går jeg ikke selv efter det billigste, da jeg meget gerne vil købe til merpris ifh til det billigste, da jeg handler mine vare efter mange andre parameter end lige prisen, bla service som efter min mening er vigtigere end lige prisen så længe man naturligvis ikke skal betale en helt urimelig merpris....
Lars S: det er jo ikke nogen hemmelighed (godt nok lidt molbo), at en Jyde gerne køre flere hundred km for at spare kr. 6,75Lars S skrev:Jeg har også handlet med begge butikker online, og har ikke noget at udsætte på nogle af dem men .....
Iflg. de 2 link så må petsupply jo vinde denne lille test som Danmarks billigeste med hele 6,75
Det var nu også mere rent generalt ment, og ikke nødvendigvis relation til emnet.....Petsupply.dk skrev:Jeg forstår godt dit budskab, men jeg forstår ikke relationen til emnet?Men som forhandler bliver man nød til at tænke på hvordan forbrugerne modtager annoncerne, det er jo trods alt dem man skal leve. Og jeg er sikker på at en forbruger ikke skal føle sig snyt særlig mange gange før man bare finde sig et andet sted at handle sine vare.
Husk at det altid er bedst at give, at nogle modtagere så ikke kan få nok vil aldrig tage glæden af at give.....Petsupply.dk skrev:http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 20#p225220![]()
Synes glæden gik lidt af ved at lege julemand